حماسه از‌خود‌گذشتگی و ایثار انقلابیون برای دانش‌آموزان تبیین شود
کد خبر: 1369591
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸

حماسه از‌خود‌گذشتگی و ایثار انقلابیون برای دانش‌آموزان تبیین شود

گروه اجتماعی: امام جمعه شهر دهدشت گفت: پیام انقلاب و حماسه از‌خود‌گذشتگی و ایثار عاشقان انقلاب و وطن باید برای نسل امروز و دانش‌آموزان تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه ‌و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید‌نصیر حسینی، امام جمعه شهر دهدشت 12 بهمن‌‌ در مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد این شهر، گفت: خون‌های بسیاری در گذشته تاریخ بشر ریخته شد اما از پاکترین آن‌ها خون انبیا الهی و انسان‌های آزاده و دانشمندی بود که به پای این درخت ریخته شد تا این انقلاب تنومند و استوار بماند.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی خواسته انبیا‌ الهی و خدا بوده چرا‌که قانون و دین آن برگرفته از سیره الهی است و آن کس که به شهدا و انقلاب خیانت کند به شهدا و انبیا‌ الهی خیانت کرده و باید در آخرت جواب‌گو باشد.
امام جمعه شهر دهدشت ابراز کرد: پیام انقلاب و حماسه از‌خود ‌گذشتگی و ایثار عاشقان انقلاب و وطن باید برای نسل امروز و دانش‌آموزان نهادینه شود و ما باید بدانیم که از این دنیا می‌رویم  و باید در دنیای دیگر پاسخ‌گو باشیم.
حجت‌الاسلام حسینی به دهه پر‌شکوه پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره و اضافه کرد:  انقلاب اسلامی ایران در نتیجه یکپارچگی مردم و رهبری فرزانه امام خمینی(ره) به‌وقوع پیوست و به فرموده مقام معظم رهبری این ایام به‌عنوان عیدی حقیقی برای ایرانیان است.

captcha