بصیرت و معنویت، سپاه را از تمام ارتش‌های دنیا ممتاز می‌کند
کد خبر: 4212552
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
حجت‌الاسلام رستگار:

بصیرت و معنویت، سپاه را از تمام ارتش‌های دنیا ممتاز می‌کند

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه در عملیات وعده صادق مشخص شد که انقلاب اسلامی لایقهر و لايغلب است نه رژیم جعلی صیونیستی گفت: بصیرت و معنویت سپاه است که آن را از تمام ارتش‌های دنیا ممتاز می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار، مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در نشست خبری هفته عقیدتی سیاسی و بسیج فرهنگیان که در مجتمع فجر اهواز برگزار شد با گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله مطهری گفت: امام راحل درباره شخصیت شهید مطهری فرمود پاره‌ تن من بود و مقام معظم رهبری هم ایشان را تئوریسین انقلاب اسلامی نامیدند. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در گفتمان نبی اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) دارد، افزود: برخی از آیات الهی حکایت از انقلابی دارد که در آخرالزمان شکل می‌گیرد. نشانه‌هایی که در آیات و روایات آمده و همچنین اعترافات نظریه‌پردازان غربی و بیانات امامین انقلاب نشان‌دهنده آن است که انقلاب اسلامی همان انقلاب وعده‌ داده شده است که طومار استکبار را در هم خواهد پیچید. انقلاب اسلامی در ابتدا هیچ نداشت؛ وقتی جنگ بر ما تحمیل شد، سیم خاردار هم نداشتیم و انقلاب همه اینها را تبدیل به فرصت کرد که زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت(عج) است. 

رستگار گفت: این همان انقلابی است که توانسته دنیای استکبار را به جنگ رودرو بکشاند و در جنگ‌های مختلف مجبور به شکست کند. در عملیات وعده صادق مشخص شد که انقلاب اسلامی لایقهر و لايغلب است نه رژیم جعلی صهیونیستی.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان سه عنصر ولایت، بصیرت و آگاهی و سپاه را عامل موفقیت انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز همه در برابر انقلاب اسلامی کرنش کرده‌اند. مهمترین عنصر در پایداری انقلاب اسلامی بحث ولایت است و به تعبیر دیگر استمرار ولایت است. عنصر دوم بصیرت و آگاهی مردم است. عنصر سوم وجود ارتش مکتبی به نام سپاه است که مقام معظم رهبری آن را ستونی محکم دانستند. بصیرت و معنویت سپاه است که آن را از تمام ارتش‌های دنیا ممتاز می‌کند.

انتهای پیام
captcha