اولین تصاویر ماهواره‌ای از خسارت به پایگاه نواتیم رژیم صهیونیستی در حمله ایران
کد خبر: 4210436
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲

اولین تصاویر ماهواره‌ای از خسارت به پایگاه نواتیم رژیم صهیونیستی در حمله ایران

رسانه‌ها تصاویری از پایگاه هوایی نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی را منتشر کرده‌اند که در آن تخریب ناشی از برخورد موشک‌های ایران قابل مشاهده است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،‌ پس از پاسخ پهپادی و موشکی بامداد امروز یکشنبه ایران به رژیم صهیونیستی که در پی حمله تروریستی این رژیم به ساختمان کنسولی ایران در دمشق به وقوع پیوست، رسانه‌ها تصاویری از خسارت‌های ناشی از این حمله تلافی‌جویانه را منتشر کردند.

حمله به پایگاه هوایی نواتیم از اهداف عملیات موشکی و پهپادی ایران در پاسخ به حمله صهیونیست‌ها بود؛ این پایگاه مبدأ شلیک موشک‌های اسرائیل بود که به شهادت مستشاران ارشد ایرانی و همراهانشان منجر شد، اقدامی که نقض کامل قوانین بین‌المللی از سوی این رژیم بود.

صفحه Aurora Intel در شبکه اجتماعی ایکس، تصاویر ماهواره‌ای از آثار برخورد موشک‌های ایران به پایگاه هوایی نواتیم در شمال النقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی را منتشر کرده است.



در این تصاویر نشان داده شده که موشک‌ها به چندین نقطه در این پایگاه اصابت کرده‌اند که در پی آن سازه‌ها و باندهای آن تخریب شده‌اند و یا آسیب دیده‌اند.


پیش از این، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به هدف قرار گرفتن پایگاه ارتش این رژیم در جنوب سرزمین‌های اشغالی اعتراف کرده بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha