فراخوان همفکری به منظور کیفیت‌بخشی فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش
کد خبر: 4010890
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

فراخوان همفکری به منظور کیفیت‌بخشی فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش

فراخوان همفکری برای کیفیت‌بخشی فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش اعلام شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از آغاز اجرای فراخوان همفکری برای کیفیت‌بخشی فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز خبر داد.

وی گفت: در راستای اجرای سیاست تحول‌خواهی و تحول‌آفرینی، بنا داریم از همه ظرفیت‌های فکری صاحب‌نظران و کارشناسان فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز جهت کیفیت‌بخشی به این فعالیت‌ها و ایجاد تحول در این حوزه استفاده کنیم.

باقری ادامه داد: باور ما این است که برای فراگیر کردن این فعالیت‌ها در سطح همه دانش‌آموزان باید به فکر ایجاد تحول در روش‌های اجرا، تبلیغ و ترویج این فعالیت‌ها باشیم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: فراخوان همفکری برای ایجاد تحول در فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز در سه سطح و مرحله اجرا می‌شود. در مرحله اول دیدگاه‌ها و نظرات رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز، در مرحله دوم دیدگاه‌های کارشناسان قرآن، عترت و نماز، مدیران مراکز دارالقرآن الکریم کشور و مدیران و رابطان پایگاه‌های مجازی و در مرحله سوم این فراخوان برای عموم فرهنگیان، والدین و دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: بعد از اتمام این فراخوان، دیدگاه‌های طرح شده از سوی شورای پژوهشی اداره‌کل قرآن، عترت و نماز مورد تحلیل قرار می‌گیرد و از صاحبان ایده‌ها و نظرات‌ سازنده در قالب گروه‌های هم‌اندیشی دعوت به همکاری بیشتر جهت اجرایی شدن راهکارهای مطرح شده خواهد شد.

رؤسای ادارات می‌توانند برای ثبت نظرات خود به نشانی www.digisurvey.net/u/qen/2jx7o مراجعه کنند. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha