نمایش جاذبه‌های ایران در دانشگاه کاتولیک اندونزی
کد خبر: 3809380
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

نمایش جاذبه‌های ایران در دانشگاه کاتولیک اندونزی

گروه بین‌الملل ـ دستاوردها و جاذبه‌های فرهنگی ایران به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در جاکارتا در دانشگاه کاتولیک «آتما جایا» اندونزی به نمایش درآمد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ بنا به دعوت دانشگاه کاتولیک آتما جایا اندونزی، رایزنی فرهنگی ایران با در اختیار داشتن غرفه مجزا در نمایشگاه سالیانه این دانشگاه شرکت کرد.

این برنامه با هدف آشنایی دانشجویان اندونزیایی با فرهنگ، آداب و رسوم و فرصت‌های تحصیلی در کشورهای شرکت‌کننده و ایجاد ارتباطات فرهنگی بیشتر میان دانشجویان و با حضور نمایندگان بخش علمی و فرهنگی برخی از سفارتخانه‌ها آغاز به کار کرد.

غرفه رایزنی فرهنگی ایران با داشتن محصولات فرهنگی‌ خود همچون سی‌دی‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران، کتابچه راهنمای گردشگری در ایران، نمایش کتاب‌های هنری، ارائه کارت‌های پستال با مضامین طبیعی، تاریخی و مذهبی از شهر‌های مختلف ایران و اهدای اقلام فرهنگی‌ با نشان ایران پرداخت و بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب کرد.

همچنین، گروه‌های هنری دانشجویی در طول این برنامه یک ‌روزه به ارائه برنامه‌های متنوع نمایشی و اجرای موسیقی اندونزیایی پرداختند. در پایان، فیلم سینمایی «بادیگارد» برای دانشجویان اندونزیایی به نمایش درآمد.

نمایش جاذبه‌های ایران در دانشگاه کاتولیک اندونزی

انتهای پیام

captcha