واکنش حزب‌الله به تحرکات اسرائیل در مرزهای لبنان
کد خبر: 3769612
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

واکنش حزب‌الله به تحرکات اسرائیل در مرزهای لبنان

گروه بین‌الملل ـ حزب‌الله به تحرکات اسرائیل در مرز‌های لبنان با سرزمین‌های اشغالی فلسطین واکنش نشان داد و اعلام کرد: مقاومت لبنان تحرکات اشغالگران در تمامی جبهه‌ها را زیر نظر دارد.

نخستن واکنش حزب‌الله به تحرکات اسرائیل در مرزهای لبنان
به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین آنلاین؛ حسن حب‌الله، عضو شورای سیاسی حزب‌الله لبنان به‌عنوان نخست مقام جنبش مقاومت لبنان به تحرکات اسرائیل در مرزهای لبنان با اراضی اشغالی فلسطین واکنش نشان داد و اعلام کرد: مقاومت لبنان کاملا بیدار و در آمادگی کامل قرار دارد وتحرکات دشمن اسرائیلی در تمامی جبهه‌ها را زیر نظر دارد.
 
وی در اظهاراتی مطبوعاتی و در واکنش به آن‌چه برخی رسانه‌ها آن را عملیات «سپر شمالی» اسرائیل علیه تونل‌های حزب‌الله نامیدند، اعلام کرد: اسرائیل می‌داند که امروز مقاومت توانایی مقابله با هر حمله اسرائیل را دارد و می‌تواند ضربه سختی را به دشمن وارد کند.
 
شورای ملی رسانه در لبنان
شورای ملی رسانه در لبنان نیز در واکنش به جنجال برخی رسانه‌ها مبنی بر آغاز عملیات «سپر شمالی» اسرائیل برای نابودی تونل‌های حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای از رسانه‌ها خواست که در تله تبلیغاتی و جنجال رسانه‌ای که اسرائیل علیه لبنان به راه انداخته است، نیفتند.

در این بیانیه از تمامی نهاد‌های رسانه‌ای و سایت‌های اینترنتی و فعالان شبکه‌های اجتماعی خواسته شده که در تله تبلیغاتی و جنجال رسانه‌ای که اسرئیل از طریق انتشار ویدیو‌های تهدید‌آمیز علیه لبنان به راه انداخته، نیفتند و هوشیار باشند.
 
شورای ملی رسانه لبنان در این بیانیه اعلام کرد: ارتش اسرئیل تحت عنوان عملیات کشف و تخریب تونل‌های حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، اقدام به نشر ویدیوهای تهدیدآمیز علیه لبنانی‌ها کرده است.
 
این شورا اعلام کرد: این احتمال وجود دارد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل تلاش می‌کند فسادی که متوجه او شده است را در افکار عمومی تغییر دهد، و مردم لبنان آگاه باشند که خطر اصلی برای لبنان، اسرئیل است و این آگاهی‌سازی وظیفه رسانه است.
 
در حالی برخی رسانه‌ها از اقدام صبح امروز ارتش اسرائیل در شناسایی و تخریب تونل‌های حزب‌الله در مرز‌های اراضی اشغالی با لبنان با عنوان عملیات نظامی «سپر شمالی» نام می‌برند که خبرنگار المیادین در شهر «بیت‌لحم» فلسطین اعلام کرد که ارتش اسرائیل از اطلاق نام عملیات نظامی بر اقدامات خود عقب‌نشینی و این اقدامات را فعالیت‌های ارتش توصیف کرد.
انتهای پیام
captcha