برگزاری مسابقات «قرآن و حدیث» تازه مسلمانان در دبی
کد خبر: 3759010
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

برگزاری مسابقات «قرآن و حدیث» تازه مسلمانان در دبی

گروه بین‌الملل ـ سومین دوره مسابقات قرآن و حدیث نبوی برای تازه مسلمانان دی ماه امسال در دبی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری ک‌تایمز؛ به منظور تشویق تازه مسلمانان و فرزندان آنها به آشنایی هر چه بیشتر با معارف قرآنی، مرکز اطلاعات اسلامی دبی (IIC) با همکاری انجمن «دار البر»، سومین دوره مسابقات «قرآن و حدیث» ویژه تازه مسلمانان را برگزار می‌کند.

این مسابقات در ژانویه سال آینده میلادی (دی ماه) برگزار می‌شود و ویژه تازه مسلمانانی است که طی 15 سال اخیر به اسلام مشرف شده‌اند.
 
مسابقات امسال در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود و دو بخش «کودکان» و «حدیث نبوی» نیز به آن اضافه شده است و شرکت‌کنندگان چند هفته پیش از آغاز مسابقات، در دوره‌های آموزشی در زمینه قرائت و حفظ قرآن شرکت می‌کنند. 

در سال اول این مسابقات یکصد شرکت‌کننده حضور داشت که این تعداد در سال دوم با افزایش دو برابری همراه بود و تازه مسلمانانی از 28 کشور جهان در آن رقابت کردند.
 
تاکنون چند صد نفر از تازه مسلمانان زن و مرد و کودک برای شرکت در مسابقات امسال ثبت نام کرده‌اند و نام نویسی تا نهم آبان(31 اکتبر) ادامه دارد.

دوره‌های آمادگی برای شرکت‌کنندگان از 19 آبان(10 نوامبر) آغاز و این مسابقات 28 دی  (18ژانویه) در مرکز انجمن دارالبر دبی برگزار می‌شود.

به نفرات برتر این مسابقات سفر حج عمره تعلق گرفته و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha