داعش به‌دنبال تخریب چهره اسلام/ تفکرات داعش، صهیونیستی است
کد خبر: 3612637
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱

داعش به‌دنبال تخریب چهره اسلام/ تفکرات داعش، صهیونیستی است

گروه سیاست و اقتصاد: معاون وزیر خارجه، اسلام را دین مودت و مهربانی دانست و عنوان کرد: داعش و گروه‌های تکفیری با شعار الله‌اکبر به‌دنبال تخریب چهره اسلام هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران حسن قشقاوی معاون کنسولی وزیر امور خارجه در جمع راهپیمایان روز قدس مردم ساری در مصلی امام خمینی‌(ره) گفت: امروز مردم ولایتمدار مازندران همگام با ملت ایران اسلامی با حضوری حماسی در راهپیمایی روز قدس نشان دادند همیشه حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی سمبل و نماد فرعون است، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی نماینده آمریکا و جنایتکاران جهانی در منطقه است و مسلمانان باید این غده سرطانی را از بین ببرند.
معاون کنسولی وزیر امور خارجه با بیان اینکه  امروز شاهد اختلاف افکنی رزیم صهیونیستی در بین مسلمانان هستیم، تصریح کرد: با شکست خوردن طرح خاورمیانه بزرگ دشمن به اجرای طرح دوم خاورمیانه که همان ایجاد ناامنی در منطقه است تلاش می کند.
وی با بیان اینکه جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی بر همه آشکار است و قابل پنهان نیست، افزود: فلسفه ضدیت رژیم صهیونیستی و آمریکا با ایران اسلامی در  فرهنگ انقلابی و اسلامی است.
قشقاوی فرعونیان زمان را عامل به استضعاف کشیدن ملت ها دانست و اظهار کرد: ترور و کشتار در جهان فرجام نخواهد داشت و قطعا روزی با قدرت خداوند انسان‌های صالح وارث روی زمین خواهند شد.
وی ادامه داد: ایجاد نا امنی و تفرقه در چند سال اخیر در بین مذاهب و کشورهای اسلامی از اهداف دشمنان است و آنها به دنبال ایجاد جنگ و مخاصمه داخلی در بین مذاهب هستند.
معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه نیروهای تکفیری داعش بی منطق و خونریز هستند، گفت: در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی داعش به هدف خود نرسید اما جواب دندان شکن گرفت.
داعش؛ دست‌پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی
وی داعش را دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و افزود: ایدئولوژی تکفیری  وجود دارد اما باید پرسید این گروه‌های تکفیری چگونه ساماندهی و تغذیه می‌شوند.
قشقاوی اسلام را دین مودت و مهربانی دانست و عنوان کرد: داعش و گروه های تکفیری با شعار الله‌اکبر به دنبال تخریب چهره اسلام هستند.
وی با بیان اینکه قدرت نرم دیپلماسی و قدرت سخت سپاه قدس و نیروهای نظامی برای حفظ نظام ید واحده هستند، افزود: تا زمانی که ولایت فقیه در کشور ما حاکم است کسی  یارای ایجاد خدشه‌ به نظام و انقلاب نیست.
وی با بیان اینکه تفکرات داعش برگرفته از تفکر صهیونیستی است، ادامه داد: حمله سپاه به مواضع داعش در سوریه اقدام پیشگیرانه و بسیار عقلانی بود.
داعش به دنبال تخریب چهره اسلام/ تفکرات داعش، صهیونیستی است
captcha