تقابل جمهوری اسلامی ایران با اسرائیل قابل معامله نیست
کد خبر: 3597538
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵

تقابل جمهوری اسلامی ایران با اسرائیل قابل معامله نیست

گروه فرهنگی: تقابل جمهوری اسلامی ایران با اسرائیل قابل معامله نیست و هیچ کس نمی‌تواند در این عرصه وارد شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور، هجدهم اردیبهشت‌ماه در اولین سالگرد عروج ملکوتی شهدای مدافع حرم و شهدای حماسه خانطومان که با حضور آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از خانواده های شهدای حرم از ایران و افغانستان در مصلای ساری برگزار شد،گفت:  اسلام از روز اول با دشمنی‌ها مواجه بود و جبهه کفر تحمل اسلام  را نداشت و هر زمان که توانستند ضربه‌ای سنگین بر پیکر اسلام وارد کردند.
وی با بیان اینکه  تاریخ اوج ددمنشی دشمنان اسلام را از تاریخ اسلام تا کنون فراموش نمی‌کند، افزود: اوج دشمنی و رذالت و خباثت همواره متوجه کسانی بوده که ائمه ما را زندانی، تبعید و شهید کردند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین  تصریح کرد: هر دوره که آزاده‌ای، عالمی، خداجویی،  خواست از اسلام دم زند، زندانی‌، تبعید و بی مهری شد و  تاریخ ورق خورد تا یک مرد آزادی خواه همچون امام خمینی(ره) پرچم اسلام را به دست گرفت و به خواست خدا حکومتی را با حمایت 100درصدی  مردم تشکیل داد و دوباره نور اسلام در سراسر عالم دوباره درخشید.
وی با انتقاد از کسانی که بر نوشتن شعار  «مرگ بر اسرائیل» و «صهیونیست باید محو شود» بر روی موشک‌های ایران اسلامی خرده می‌گیرند، افزود: ما روی موشک و روی همه  فشنگ‌هامان این عبارت‌ها را می نویسیم و محو اسرائیل آرمان ما است و یک راهبردی است که خدشه‌ای به آن وارد نیست.
وی افزود: تقابل جمهوری اسلامی ایران با اسرائیل قابل معامله نیست و هیچ کس نمی‌تواند در این عرصه وارد شود.
غیب‌پرور با تاکید بر اینکه اعتقاد به نابودی اسرائیل از مولفه پایبندی به اصول انقلاب اسلامی و  سخن  راهبردی است، اظهار کرد: کدام عقل سلیم باور دارد که جنایت‌هایی که در فلسطین و لبنان اتفاق می‌افتد مقر تصمیم‌گیری آن در تل‌آویو نیست.
وی با اشاره به وجود 10 هزار و 400 شهید و تعداد کثیری جانبازان و ایثارگران در مازندران، گفت: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس نتوانستند بر این ملت فائق شوند بدین جهت تلاش می‌کنند با حصر اقتصادی ملت را خسته کنند و با جنگ فرهنگی با هجمه به دین و مقدسات از طریق فضای مجازی جوانان ما را از ما بگیرند، اما مردم ما ایستادند و مقاومت کردند.
این پیشکسوت دفاع مقدس  با بیان اینکه دشمنان در یک طراحی از پیش تعیین شده با نام پیامبر و اسلام علیه مسلمانان به جنگ و کشتار اقدام کردند، عنوان کرد: بدون شک این گروه‌های تکفیری همان حرمله‌های دوران سیدالشهدا هستند.
وی افزود: رمز و راز موفقیت رزمندگان علیه گروه‌های تکفیری را باید در شجاعت رزمندگان برومند فاطمی افغانستانی و مدافعان حرم ایرانی جستجو کرد.
غیب پرور با بیان اینکه از  37 شهید خانطومان حدود 15 شهید پیکرشان نیامده است، عنوان کرد: ترجمه رهرو شهیدان بودند این جمله است که کلام سید علی خامنه‌ای را آویزه گوش کنیم که راه شهدا راه ولایت و تبعیت‌پذیری از مرجعیت و رهبری انقلاب است.
وی با اشاره به وفاداری ملت ایران به ولی فقیه افزود: ای کاش شما مردم در روز دهم محرم سال 61 هجری بودید تا آن ماجرای تلخ اتفاق نمی افتاد.
این سردار سپاه با بیان اینکه امام زمان(عج) به شهدای خانطومان مباهات می‌کند، گفت: این شهدا سبب سرافرازی ما در عالم شدند و هیچگاه نمی‌توان برای این شهدا قیمتی گذاشت.
وی با بیان اینکه ملت ایران تا پای جان در برابر امریکا ایستاده است، افزود: راه تداوم انقلاب این است که ما انقلابی و همیشه در همه عرصه‌ها حاضر باشیم.
captcha