اختتامیه نمایش «چراغ آخر» در جویبار برگزار شد
کد خبر: 3572961
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

اختتامیه نمایش «چراغ آخر» در جویبار برگزار شد

گروه فرهنگی: مراسم اختتامیه نمایش «چراغ آخر» به نویسندگی «شاهین کهن» و کارگردانی «کیوان ورشویی» شب 22 بهمن ماه با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای شهرستان جویبار برگزار شد.

احسانی مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جویبار در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران در حاشیه مراسم اختتامیه نمایش «چراغ آخر» به نویسندگی شاهین کهن و کارگردانی کیوان ورشویی که شب 22 بهمن ماه با حضور اعضای شورای شهرستان جویبار و تنی چند از هنرمندان شهرستانی و استانی  در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن سالگرد انقلاب شکوه‌مند اسلامی گفت:  یکی از هنرمندانه‌ترین اثری که ایرانیان از خود برجای گذاشتند انقلاب اسلامی بودکه با جانثاری شهدا در راه انقلاب این اثر ماندگار ماند و ما شاهد جشن پیروزی آن در یوم الله 22 بهمن هستیم.
وی افزود: هنرمندان عزیز این مرز بوم در رشته‌های هنری بالاخص هنر نمایش که ما امشب شاهد مراسم اختتامیه یک نمایش از فعالان تئاتری این شهرستان هستیم ، با برجای گذاشتن آثار ماندگار در هدایت انسان ها می‌توانند گام‌های مثبتی بردارند .
احسانی مقدم با اشاره به فعالان در این نمایش گفت: نمایش «چراغ آخر» به نویسندگی شاهین کهن و کارگردانی کیوان ورشویی از 17 بهمن ما به پنج شب در شهرستان جویبار به اجراء در آمد و ما شاهد مراسم اختتامییه ان در این شب باشکوه همزمان با پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران بودیم.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جویبار اظهار کرد: این نمایش از سوی گروه تئاتر مهر به سرپرستی کیوان ورشویی تنها گروه مستقر  وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به روی صحنه رفت و در آن علی غنی پور، عرفان مدانلو، علی جلالی ، شیما احمدی ، مریم فرجی و پریما فلاح از بازیگران جوان عرصه تئاتر جویبار به ایفای نقش پرداختند.
وی ادامه داد: عوامل فنی این نمایش متشکل از افسانه مختابادی به عنوان منشی صحنه، سوده مدانلو و عالمه چلنگری به  عنوان طراح و مسئول نور، علیرضا کثیری به عنوان مسئول صدا  و سجاد علیجانی به عنوان تدارکات در این نمایش همکاری داشتند.
احسانی مقدم گفت: نمایش با دو داستان موازی  به ماجرای زندگی گل فروش‌های سر چهار راه‌ها و زوج جوان امروزی که هرکدام دچار آسیب ها و معضلات اجتماعی خاص خود شده اند می پردازد و از لحاظ شیوه اجرایی به شیوه مدرن به روی صحنه رفت.
وی با تاکید بر این مطلب که زبان هنر می‌تواند تاثیر بسزایی در هدایت جامعه داشته باشد ادامه داد: یکی از برنامه‌های  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جویبار حمایت از هنرمندان به ویژه قشر جوان در جهت پیشبرد اهداف والای اسلامی و انسانی در این شهرستان هست که امید آن داریم با همیاری و همکاری نهادها و سازمان ها در این امر مهم  گام‌های مثبتی برداریم.

captcha