برگزاری بیش از یک‌هزار نشست در مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر مازندران
کد خبر: 4146403
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

برگزاری بیش از یک‌هزار نشست در مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر مازندران

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از برگزاری هزار و 174 نشست مشاوره‌ای در مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر مازندران از ابتدای سال جاری خبر داد.

سعید کهن‌سال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندرانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران مازندران، سعید کهن‌سال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، روز گذشته،17 خردادماه از برگزاری یک‌هزار و 174 نشست مشاوره‌ای در مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر مازندران از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: سه مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر در شهرستان‌های ساری، بابل و تنکابن در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای به جامعه معزز ایثارگری فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه 29 مشاور و روان‌درمانگر در این مراکز فعالیت می‌کنند، افزود: از این مجموعه سه روانپزشک، هشت مشاور و 18 روانشناس در زمینه‌های تحصیلی، ازدواج، خانوادگی، روان‌پزشکی و غیره خدمات ارائه می‌دهند.

کهن‌سال تصریح کرد: راهنمایی، آگاهی‌بخشی، پیشگیری، ایجاد خودباوری، اعتمادسازی و تقویت روحیه امید به آینده، رویکرد مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر در رابطه با خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مازندران به‌شمار می‌آید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 90 مورد از مشاوره‌ها به‌صورت تلفنی و 18 نشست گروهی بوده است. 

وی با اشاره به ضرورت آینده شغلی فرزندان شاهد و ایثارگر، اظهار کرد: در این مراکز مشاوران شغلی با استفاده از تکنیک‌های مشاوره‌ای در تصمیم‌گیری‌های شغلی آینده به کمک این عزیزان خواهند آمد، نگاه بنیاد مازندران در جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای حل مشکل جامعه معزز ایثارگری است.

انتهای پیام
captcha