دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن استان مازندران در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 4143342
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران:

دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن استان مازندران در مشهد برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: در راستای توانمندسازی کارشناسان قرآن ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان مازندران و بروزرسانی مهارت‌های قرآنی، دوره آموزشی توانمندسازی در نیمه دوم خرداد ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رمضانی

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: در راستای توانمندسازی کارشناسان قرآن ادارات و نمایندگی‌های ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان مازندران و بروزرسانی مهارت‌های قرآنی طبق ملاحظات و اقتضائات جامعه، دوره آموزشی توانمندسازی در نیمه دوم خردادماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه تغییر مؤلفه‌ها در جامعه و نیاز مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به قالب‌های جدید و جذاب در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، برگزاری دوره‌های توانمندسازی و بروزرسانی مهارت‌های کارشناسان از امور ضروری است.

حجت‌الاسلام رمضانی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با مؤسسه تدبر در قرآن مشهد، این دوره فشرده با موضوع تدبر در آیات پرکاربرد قرآن کریم در راستای راه‌اندازی و شبکه‌سازی نشست‌های تدبر در قرآن استان است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران با بیان اینکه همراهی خانواده‌های کارشناسان قرآنی در این اردوی آموزشی و زیارتی می‌تواند موجب ایجاد انگیزه بیشتر و همدلی و هماهنگی خانواده بزرگ قرآنی در مازندران شود، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی می‌تواند مقدمه خوبی قبل از نشست آموزشی کارشناسان قرآن سراسر کشور در شهر مقدس قم باشد.

انتهای پیام
captcha