محافل انس با قرآن کریم در مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 4129245
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

محافل انس با قرآن کریم در مازندران برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ایام نوروز، با حضور قاری بین‌المللی در استان مازندران خبر داد. و گفت: این محافل انس با قرآن از ششم فروردین ماه تا دهم فروردین در سطح استان مازندران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ممصطفی سیفی کناری

حجت الاسلام مصطفی سیفی کناری، رئیس اداره امور قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح استان مازندران خبر داد و گفت: این محافل انس با قرآن با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی اداره امور قرآن اوقاف و امور خیریه مازندران و با هماهنگی هئیت‌های امنای مساجد و امامزاده‌های سطح استان از ششم فروردین ماه مصادف با چهارم ماه مبارک رمضان تا دهم فروردین ماه مطابق با هشتم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی افزود: این محافل نورانی انس با قران با حضور قاری بین‌المللی قرآن، «سعید پرویزی» در استان مازندران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیفی کناری با بیان اینکه نخستین روز از این محافل انس، ششم فروردین ماه راس ساعت17 در امام زاده ابراهیم(ع) بابلسر و راس ساعت 19:30 در امام زاده عباس(ع)  ساری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دومین روز از این محفل قرآنی، هفتم فروردین ماه ساعت12:30در مسجد جانع بهشهر و  ساعت19:30 در مسجد جامع نکا برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه هشتم فروردین ماه در ششمین روز از ماه مبارک رمضان، شهرستان تنکابن شاهد برپایی این محافل انس باقرآن خواهد بود، که راس ساعت17 در مسجد جامع خرم آباد و راس ساعت19:30 در مسجد شهدا این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی از برپایی این محافل، نهم فرورودین ماه در شهرستان‌های بابل و جویبار خبر داد و اظهار کرد: راس ساعت17 در امامزاده قاسم(ع) بابل و در راس ساعت 19:30 در مسجد صاحب الزمان (عج) حیدر آباد جویبار شاهد برپایی این محافل انس با قرآن هستیم.

حجت‌الاسلام سیفی کناری با بیان اینکه در آخرین روز ازبرپایی این محافل انس با قرآن که پنجشنبه دهم فروردین مطابق با هشتم ماه مبارک رمضان در سه شهرستان گلوگاه، چالوس و نوشهر برگزار می شود، گفت: آستانه بی بی زینب خورشیدکلاه گلوگاه راس ساعت8 صبح شاهد برپایی این محفل انس با قرآن خواهد بود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: در مساجد جامع شهرستان های چالوس و نوشهر به ترتیب راس ساعت 12:30 ظهر و 19:30 این محافل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha