دانشکده دامپزشکی و پردیس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل افتتاح شد
کد خبر: 4125594
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
با حضور وزیر علوم

دانشکده دامپزشکی و پردیس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل افتتاح شد

دانشکده دامپزشکی و پردیس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

دانشکده دامپزشکی و پردیس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری آمل، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه سفر خود به مازندران، با حضور در شهرستان آمل، با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، حسینی، فرماندار آمل، حجت الاسلام یعقوبیان، امام‌جمعه شهرستان آمل و نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، شامگاه چهارشنبه دهم اسفندماه دانشکده دامپزشکی و پردیس دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل را افتتاح کرد.

برای ساخت و تجهیز این دانشکده در مجموع حدود ۵۳ میلیارد تومان از محل اعتبار‌های ملی و وزارت علوم ونیز مشارکت خیرین شهرستانی هزینه شده است.

این دانشکده با مشارکت ۵۰ درصدی خانواده خیّر نیک‌اندیش مرحومه زهرا تفضیلی ساخته شده است که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین افتتاح این طرح از خانواده این خیّر نیک‌اندیش و همه افرادی که در تکمیل این طرح نقش داشتند، قدردانی کرد.

پردیس و دانشکده دامپزشکی در زمینی به مساحت ۲۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع با چهار هزار و ۷۶۴ مترمربع زیربنا و در پنج طبقه، با هزینه‌ای افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال و با امکاناتی چون هشت کلاس، ۱۲ آزمایشگاه و اتاق اساتید ساخته شده است.

دانشکده دامپزشکی این دانشگاه به عنوان تنها دانشکده دولتی و تخصصی در سطح استان‌های شمالی کشور است که بعد از حدود یک دهه از زمان کلنگ‌زنی آن در شهرستان آمل افتتاح شد.

در پایان این آئین، از خیرین این دانشگاه تجلیل و نیز وزیر علوم از دانشگاه شمال این شهرستان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha