عمران و آبادی مناطق مرزی در سایه انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است
کد خبر: 4119343
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
استاندار آذربایجان شرقی:

عمران و آبادی مناطق مرزی در سایه انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب، خبری از امکانات زیرساختی و خدمات رفاهی در مناطق مرزی نبود، گفت: پیشرفت، عمران و آبادی این مناطق در سایه انقلاب اتفاق افتاده، اما به این مقدار هم راضی نیستیم و باید تلاش بیشتری کنیم تا این خدمات را گسترش دهیم.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی، عصر روز گذشته، 13 بهمن ماه، در مراسم افتتاح یک باب مدرسه شش‌کلاسه در شهرستان خداآفرین، با اشاره به اینکه قبل از انقلاب، خبری از امکانات زیرساختی و خدمات رفاهی در مناطق مرزی نبود، گفت: پیشرفت، عمران و آبادی این مناطق در سایه انقلاب اتفاق افتاده، اما به این مقدار هم راضی نیستیم و باید تلاش بیشتری کنیم تا این خدمات را گسترش دهیم.

وی افزود: این روزها برای مردم ما ماندگار است و این خدماتی که شما در شهرستان می بینید در سایه پیروزی انقلاب اسلامی میسر شده است.

خرم، با اشاره به افتتاح ۷ مدرسه در شهرستان خداآفرین در ایام دهه فجر، گفت: از این تعداد، ۴ مدرسه با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی ساخته شده است.

استاندار آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: در سال آینده نیز چهار مدرسه جایگزین مدارس کانکسی می‌شود و به این ترتیب هیچ مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰ دانش‌آموز در شهرستان خداآفرین نخواهیم داشت.

وی گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا نیازمندی های این شهرستان رفع شود و امیدوارم خدماتی لایق مردم شایسته شهرستان خداآفرین به آنان ارائه دهیم.

انتهای پیام
captcha