دستاوردهای انقلاب اسلامی تشریح شد
کد خبر: 4119283
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
در نشست مجازی؛

دستاوردهای انقلاب اسلامی تشریح شد

فرمانده سپاه خرم‌آباد در تشریح دستاورهای انقلاب اسلامی، گفت: هیچ انقلابی سراغ نداریم که دوران حیات آن به بیش از ۴۴ سال رسیده باشد اما انقلاب اسلامی ایران با قدرت و قوت، مسیر خود را ادامه می‌دهد و این امر نشان از مقبولیت و مشروعیت آن است.

محمد برامکی،  فرمانده سپاه خرم آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد برامکی، فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد، در نشست‌ مجازی کانون بصیرت سپاه لرستان که شامگاه پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن‌ماه ویژه فعالان سواد رسانه و طلاب لرستان برگزار شد، اظهار کرد: ویژگی اصلی انقلاب این بود که امام راحل(ره) آرزوی همه انبیا و اولیا که تشکیل حکومت اسلامی بود را محقق کرد.

وی با بیان اینکه حکام جور بعد از حکومت امام علی(ع) اجازه تشکیل حکومت اسلامی را ندادند، گفت: هیچ انقلابی سراغ نداریم که دوران حیات آن به بیش از ۴۴ سال رسیده باشد اما انقلاب اسلامی ایران با قدرت و قوت، مسیر خود را ادامه می‌دهد و این امر نشان از مقبولیت و مشروعیت آن است.

برامکی با تأکید بر اینکه کمتر از دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم به جمهوری اسلامی ایران رأی دادند، گفت: بعد از ۴۴ سال از انقلاب، بیش از ۴۰ انتخابات برگزار شده و این نشان از ریشه مردمی انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه دینی داشته و با مردم است، گفت: یکی از شئون ولایت فقیه هم پاسداری از رأی مردم است کمااینکه می‌بینیم در کلام رهبر معظم انقلاب، رأی مردم حق‌الناس است.

وی با یادآوری اینکه در برخی علوم مانند نانو، کشور ما در لبه تکنولوژی قرار دارد، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در فناوری‌های هوافضا، سلول‌های بنیادی در لبه تکنولوژی قرار دارد کمااینکه ایران جز برترین کشورها در شاخص‌های سلامت است.

برامکی با اشاره به اینکه در گذشته تمام پزشکان خارجی بودند و امروز کشور ما از مقاصد گردشگری سلامت است، تصریح کرد: طبق سازمان جهانی بهداشت، میزان شاخص امید به زندگی ۵۵ سال بود و امسال به ۷۵ سال رسیده است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با بیان اینکه دولت قبل زلف کشور را به برجام گره زده بود و در ایام کرونا برای ورود واکسن فایزر، حرص می‌زد، گفت: به گفته دانشمندان امروز مشخص شد واکسن فایزر با تغییر در فاکتور rna جهشی در بدن، سرطان ایجاد می‌کند اما ایران اسلامی، صادر کننده واکسن کرونا است.

وی با مقایسه مبزان تحصیل و سواد مردم در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در سال ۵۷ بیش از ۷۰ درصد مردم بی‌سواد مطلق بودند اما امروز می‌بینیم بیش از ۹۸ درصد جمعیت کشور، باسواد هستند.

برامکی با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح، مردمی هستند و مردم نیروهای مسلح را از جنس خودشان می‌دانند، اضافه کرد: بالاترین منصب در نظام اسلامی ایران خود را در برابر مردم پاسخگو و خادم مردم می‌دانند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به برگزاری سلسله رزمایش‌های ثامن ۲۹، گفت: این رزمایش‌ها دارای محتوای قوی است و بناست قرارگاه ثامن زیر نظر قرارگاه فرهنگی و اجتماعی برود که اتفاق مبارکی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha