بسیج برای حل مشکلات کشور قوی‌تر از گذشته ظاهر می‌شود
کد خبر: 4119272
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

بسیج برای حل مشکلات کشور قوی‌تر از گذشته ظاهر می‌شود

در بیانیه سازمان بسیج مستضعفین که به مناسبت ایام‌ دهه فجر منتشر شد، آمده است که بسیج برای حل مشکلات کشور، قوی‌تر از گذشته ظاهر می‌شود.

بسیجبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، این سازمان به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای منتشر کرد. متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نصر من‌الله و فتح قریب و بشر المومنین

چهل و چهارمین سالگرد فجر پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که به فرموده مراد و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای، نهال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز به درختی تناور تبدیل شده است. مخاصمان و معاندان قسم‌خورده انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در طول همه این سال‌ها هر چه تیشه زدند و هر چه تن تناور آن را تکان دادند، این شجره طیبه بالنده‌تر و شکوفاتر و پرثمرتر شد و نه تنها از رشد بازنایستاد، بلکه به روند شاخه‌دوانی خود ادامه داد تا جایی که امروز به زعم دشمنان، بازوهای قدرت نظام علاوه بر منطقه غرب آسیا، ماوراء بحار را نیز دربرگرفته است.

دشمنان اسلام و انقلاب طی ماه‌های اخیر بار دیگر به هوس افتادند تا شانس خود را برای ستیز و براندازی بیازمایند. آن‌ها با کاربست یکی از پیچیده‌ترین جنگ‌های ترکیبی در دوران معاصر، وقوع انقلاب و فروپاشی را هدف گرفتند، لیکن توهمات مغشوش آن‌ها با هوشمندی و آگاهی مردم شریف ایران اسلامی، فداکاری نیروهای انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی و پیش و بیش از همه، هدایت‌های داهیانه امام خامنه‌ای مثل همیشه به در بسته خورد و نتیجه‌ای جز شکست مفتضحانه برایشان نداشت.

ناگفته نماند که هدف دول غربی و پادوهای رسانه‌ای فارسی زبان آن‌ها در خارج از کشور، علاوه بر براندازی، تضعیف نظام و چیدن میوه این راهبرد خبیثانه در زمین‌ها و زمینه‌های دیگر نیز بود. غرب به سردمداری آمریکا و همراهی بی‌وطن‌های ایرانی‌نما، تلاش کرد با راه انداختن جنگ فرسایشی همه‌جانبه و عاصی و ناچار ساختن نظام اسلامی، اهداف سیاسی و اقتصادی خود را از جمله در مذاکرات احتمالی، تحقق بخشد. به همین مناسبت است که شیطان بزرگ این روزها به انحای مختلف، مشغول ارسال پیغام های پنهانی به مسئولین کشورمان و مشتاق نشان دادن خود به احیای مذاکرات، پس از ماه‌ها بی‌میلی، است.

لازم به یادآوری است که عداوت و کینه استکبار در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امری مقطعی یا تاکتیکی نیست بلکه ریشه در راهبرد اسلام ستیزی و معنویت گریزی جهان مادی‌گرای غرب دارد. امام خمینی(ره) با احیای اسلام سیاسی در قامت رعنای ولایت فقیه، ایده‌ای جدید در عرصه حکمرانی به جهانیان ارائه دادند و با دمیدن روح معنویت به جهان بی‌روح، منافع حیاتی استکبار جهانی که عجین و آمیخته با انسان‌گرایی محض، لذت‌پرستی مفرط و سلطه تمامیت خواهانه است را به مخاطره انداختند. بر همین مبناست که دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی و نظام سیاسی برآمده از آن، هیچ گاه پایان نخواهد یافت و تا مادامی که اسلام مدعی حکمرانی(اسلام سیاسی) است، مقاومت در برابر آن نیز وجود خواهد داشت.

در این میان بسیجیان مؤمن به آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای، با اخلاص تمام در مسیر تحقق منویات امامین انقلاب حضور میدانی و عملیاتی دارند و تا موعد ظهور حضرت حجت از نفس نخواهند ایستاد. سازمان بسیج مستضعفین ضمن تبریک سالگرد ورود امام خمینی به میهن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، تصریح می‌دارد که جز خدمت به مردم شریف و صبور ایران اسلامی، هیچ مأموریت دیگری برای خود تعریف نکرده است و برای حل مشکلات کشور، قوی‌تر از گذشته ظاهر می‌شود».

انتهای پیام
captcha