نشست شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی نوشهر
کد خبر: 4119256
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

نشست شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی نوشهر

نشست شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شهرستان نوشهر با حضور نماینده ولی فقیه درمازندران، امام جمعه و فرماندار نوشهر، نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی

به گزارش ایکنا از مازندران، نشست شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شهرستان نوشهر، 13بهمن با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، امام جمعه و فرماندار نوشهر، نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در این نشست ضمن تبریک سالروز خجسته میلاد امیرالمؤمنان علی(ع) گفت: از بهترین کارهایی که در چنین ایامی می‌توان انجام داد کار قرآنی است که کاملاً با هدف امامان و هدف انقلاب اسلامی هماهنگ است. 

وی افزود: این نشست قرآنی را با عنوان شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی در شهرستان نوشهر به‌عنوان ششمین شهرستانی است که توفیق پیدا کردیم این شورا را در آن تشکیل دهیم به فال نیک می‌گیریم.

آیت‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: نوشهر از شهرهایی است که اعتقادات دینی و قرآنی و نگاه قرآنی دینی و ولایی در آن بسیار چشمگیر است، اگر آسیب‌هایی را داریم که در همه کشور وجود دارد، باید بگوبیم که هر جا فرهنگ قرآنی باشد از این مسائل خبری نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: قرآن که بیاید همه چیز عوض می‌شود، اگر جامعه و کشور بخواهد عوض شود باید قرآن در جامعه نهادینه شود، بنابراین وقتی نشست قرآنی برگزار می‌کنیم یعنی اساسی‌ترین کار را برای رشد یک جامعه انجام می‌دهیم.

وی اظهار کرد: انتظارمان این است که زیرساخت فعالیت‌های قرآنی را جدی بگیریم، اینکه اگر بخواهیم در استان جریان تفسیر شکل بگیرد خوب است، همچنین علاوه بر آن، حداقل پنج نشست تفسیر قرآن در مساجد به‌صورت هفتگی با مدت زمان کوتاه برگزار شود.

آیت‌الله محمدی لائینی اظهار کرد: طراحی و کار کردن روی سند توسعه فعالیت‌های قرآنی در نوشهر مورد انتظار ماست. امیدواریم شاهد گسترده شدن فعالیت‌های قرآنی باشیم و این دستور مقام معظم رهبری که فرمودند باید ۱۰ میلیون حافظ قرآن داشته باشیم روی زمین نماند. به قرآن توجه کنیم تا قرآن هم به ما توجه کند.

انتهای پیام
captcha