ویژه‌برنامه‌های چهل‌وچهارمین فجر انقلاب آغاز شد + فیلم
کد خبر: 4118714
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
همزمان با سالروز بازگشت امام(ره) به میهن در ۱۲ بهمن ۵۷

ویژه‌برنامه‌های چهل‌وچهارمین فجر انقلاب آغاز شد + فیلم

ویژه‌برنامه‌های چهل‌وچهارمین فجر انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و اقلیت‌های دینی به طور رسمی در حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز شد.

آغاز رسمی ویژه‌برنامه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حرم امام خمینی(ره)

به گزارش خبرنگار ایکنا، ویژه‌برنامه‌های چهل‌وچهارمین فجر انقلاب اسلامی صبح امروز، همزمان با سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷، طور رسمی در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و اقلیت‌های دینی آغاز شد.

در ابتدای این مراسم پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و مدیحه‌سرایی داوود شکاری، جمعی از خانواده‌های شهدای امنیت از جمله خانواده شهید عجمیان پیامی را قرائت کردند. 

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران اصلی و ویژه مراسم امروز بود و پس از سخنرانی وی، مراسم دیگری ساعت 11 در محل جلوس امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) برگزار و این مکان هم گلباران خواهد شد.

«ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» شعار محوری دهه فجر امسال انتخاب شده و حدود ۶۰ هزار برنامه به مناسب چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور درنظر گرفته شده که برخی از آنها به صورت سراسری و ملی و برخی نیز استانی برگزار خواهند شد.

رژه موتورسواران از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا(س) و گلباران این مسیر، برگزاری مراسم زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور و گلباران تمام مکان‌های منتسب به امام خمینی(ره) مانند بیت شریف ایشان در خمین، قم، نجف اشرف، نوفل لوشاتو، مدرسه رفاه از دیگر ویژه‌برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مراسم 12 بهمن بود.

گفتنی است مراسم روز ۱۲ بهمن را بیش از ۴۰۰۰ خبرنگار، فیلمبردار و تصویربردار داخلی و ۱۱۰ خبرنگار خارجی پوشش دادند.

انتهای پیام
captcha