نسبت به گفتمان غالب جوانان فاصله داریم
کد خبر: 4116576
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

نسبت به گفتمان غالب جوانان فاصله داریم

استاندار مازندران با بیان اینکه امیدمان به جوانان است،‌ گفت: متأسفانه نسبت به گفتمان غالب جوانان فاصله داریم که با برگزاری نشست و کارگروه‌‌ها این نقیضه را بدون شک برطرف خواهیم کرد.

نشست استاندار مازندران با دانش آموزان دهه هشتادی

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، روز گذشته، دوم بهمن در نشست با دانش‌آموزان دهه هشتادی که با حضور مسئولان استانی و شهری در محل استانداری برگزار شد، گفت: نسل امروز اگر در سال ۶۰ حضور داشت بدون شک اتفاقات بزرگی را رقم می‌زد، در اوایل انقلاب ۷ درصد بانوان در سیستم اداری مشغول بکار بودند، ولی امروز شاهد این هستیم که  ۵۲ درصد از بانوان در سیستم اداری مشغول به کار هستند که این موضوع نشانگر رشد و توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: روند حرکت جمهوری اسلامی ایران رو به جلو و حاکی از پیشرفت شتابان در حوزه های مختلف است و علی‌رغم اینکه بزرگترین عملیات سایبری جهان توسط آمریکا و همدستانش طی ۳ ماه اخیر طراحی شد، مانند سایر حملات دیگر با شکست مواجه شد.

حسینی‌پور تصریح کرد: بسیاری از آن مسائلی که در فضای مجازی مطرح می شود با فضای واقعی جامعه متفاوت است، لذا دشمن در فضای مجازی تمام توان خودش را به‌کار گرفته است،  تا سه موضوع مدیریت پندار، مدیریت افکار و‌ مدیریت رفتار را در این عملیات سایبری اجرایی کند، اما در هیچ کدام این موارد موفق نشد چراکه مردم با دشمنان ما همراهی نکردند.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران در بیش از 4 دهه از حیات ارزشمند انقلاب اسلامی دگرگون و متحول شد و اتفاقات بزرگی در این استان توسط جوانان و مردم شریف مازندران افتاد خاطرنشان کرد: مازندران در حال حاضر نیاز به یک تحول اساسی دارد تا بتواند ظرفیت‌های نهفته را نهادینه کند و این اتفاق مهم جز با مشارکت جوانان استان تحقق‌پذیر نیست.

رئیس شورای اداری مازندران اظهار کرد: همان‌طور که در مراسم معارفه اعلام کردم، استاندار جوانان بدون پارتی هستم، به همین منظور در یک سال اخیر بسیاری از جوانان و نخبگان استان که صاحبان تولیدات دانش‌بنیان بودند با حمایت‌هایی که از این افراد به عمل آوردیم، اکنون در موضوع بهره‌وری در حوزه‌های صنعت، گردشگری و کشاورزی به مدیریت استان کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: همه تلاش دشمن این است که خط توسعه‌ای که امامین انقلاب برای ما ترسیم کردند را از مسیر خود خارج کند، چراکه جمهوری اسلامی ایران در حال گذار از بزرگترین دوره تحولی خود است.

حسینی‌پور تأکید کرد: تمام امیدمان به جوانان استان است به همین منظور کانون جوانان در شهرستان‌های استان تشکیل شده است تا تعامل و ارتباط بین جوانان و سیستم اجرایی استان تقویت شود.

استاندار مازندران در پایان گفت: هرچند قبول داریم نسبت به گفتمان غالب جوانان استان فاصله داریم که با برگزاری نشست‌های این چنینی این نقیضه را بدون شک برطرف خواهیم کرد و کارگروه‌هایی از جوانان نخبه در هر شهرستان باید تشکیل شود تا شاهد توسعه استان مازندران باشیم.

انتهای پیام
captcha