کادر آموزشی در آموزش و پرورش استان مازندران تقویت شود
کد خبر: 4116244
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

کادر آموزشی در آموزش و پرورش استان مازندران تقویت شود

استاندار مازندران با اشاره به ضرورت تقویت کادر آموزشی در آموزش پرورش استان از نظر کیفی و کمی، گفت: مازندران شرایط و نیازهای خاص خود را دارد.

تنشست هئیت امناء دانشگاه فرهنگیان استان مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، یکم بهمن در نشست با هئیت‌امنا دانشگاه فرهنگیان استان مازندران که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت تقویت کادر آموزشی در آموزش پرورش استان از نظر کیفی و کمی، گفت: مازندران شرایط و نیازهای خاص خود را دارد و دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک نهاد سازنده در این راستا باید برای رفع این مهم برنامه تحولی برای ارتقای مدیریت این دانشگاه ارائه دهد.

وی افزود: توقع ما از دانشگاه فرهنگیان با توجه به اساتیدی در تراز ملی فراتر از استان مازندران است که باید با برنامه‌ای که تدوین می‌شود به سمت توسعه این دانشگاه گام برداریم.

حسینی‌پور تصریح کرد: اولویت‌ها و سیاست‌های اجرایی دانشگاه فرهنگیان استان مازندران باید به صورت دقیق تدوین شود تا مسئولیت هر دستگاهی مشخص گردد و هیچ خط‌کشی میان دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش مازندران وجود ندارد و هر امکاناتی که در استان مازندران به ویژه آموزش و پرورش استان وجود دارد باید به فوریت در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار گیرد، چرا که اگر دانشگاه فرهنگیان استان مازندران خروجی مناسبی داشته باشد، آموزش و پرورش استان موفق خواهد شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه کارهای تحول‌گرا دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور باید به یک الگو تبدیل شود، خاطرنشان کرد: تربیت معلم براساس شاخص‌های ارزشی انقلاب اسلامی یک شاخص مهم است که دانشگاه فرهنگیان باید این مهم را مورد توجه قرار دهد و همچنین تربیت معلم باید جز اولویت‌های اصلی مدیریت این مجموعه باشد، چراکه تربیت معلمی که تقویت آموزشی فرزندانمان را در آینده برعهده می‌گیرد برای ما یک اصل اساسی است.

انتهای پیام
captcha