حضرت زهرا(س) نمونه بارز ایستادگی در دفاع از آرمان‌هاست
کد خبر: 4115667
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳

حضرت زهرا(س) نمونه بارز ایستادگی در دفاع از آرمان‌هاست

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیراز با بیان اینکه حضرت زهرا(س) بزرگ بانوی اسلام، نمونه بارز ایستادگی در دفاع از آرمان‌های اسلام است، گفت: بر همه زنان و مردان واجب است در راه ترویج آموزه‌های اخلاقی و تربیتی ایشان در جامعه تلاش کنند.

محمود قربانی، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، محمود قربانی، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیراز امروز، 28 دی‌ماه گفت: حضرت زهرا(س) بزرگ بانوی اسلام، نمونه بارز ایستادگی در دفاع از آرمان‌های اسلام است و بر همه زنان و مردان واجب است در راه ترویج آموزه‌های اخلاقی و تربیتی ایشان در جامعه تلاش کنند.

وی افزود: بارزترین ویژگی اخلاقی حضرت زهرا(س)، دفاع از ولایت است که بر همه ما واجب است ایشان را الگو و چراغ راه مسیر هدایت خود در زندگی قرار دهیم.

قربانی تصریح کرد: زن جایگاهی رفیع و مسئولیت‌های بزرگی در خانواده و جامعه برعهده دارد كه اگر در جایگاه اصلی خود قرار گیرد، بسیاری از مشكلات خانواده و اجتماع حل می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیراز در ادامه سخنان خود یادآور شد: این مرکز در نظر دارد در حوزه‌های مختلف، با اداره‌کل زندان‌ها همکاری کند و رسیدگی به نیازهای بهداشتی و تهیه البسه برای زندانیان و فرزندان خردسال زیر 2 سال آنان که با مادرانشان در زندان نگهداری می‌شوند مورد تأکید این مرکز حمایتی است.

وی تصریح کرد: همچنین به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) نیز بیش از 250 روسری تهیه و توسط مددکار انجمن حمایت بین زندانیان زن در اندرزگاه نسوان توزیع شد و این مساعدت‌ها در حوزه های مختلف تداوم دارد.

قربانی همچنین یادآور شد: در اجرای اولویت‌های سازمانی و دستور مدیرکل زندان‌ها به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، جشن باشکوهی با حضور ۱۶۰خانواده در هتل نیایش شیرازهمراه با جنگ شادی؛ پذیرایی ناهار و اهدا هدیه برگزار شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیراز گفت: از دیگر برنامه‌های ولادت حضرت زهرا(س)، ضمن سرکشی از خانواده زندانیان و رسیدگی به مشکلات آنان، اهدا هدایا به فرزندان دختر آنان است.

انتهای پیام
captcha