همایش علما و روحانیون غرب مازندران در نوشهر برگزار شد
کد خبر: 4114368
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴

همایش علما و روحانیون غرب مازندران در نوشهر برگزار شد

همایش علما‌‌ و روحانیت غرب استان مازندران در مجتمع شهید رسولی نیروی زمینی ارتش در نوشهر برگزار شد.

سید محمود حسینی پور

به گزارش ایکنا از مازندران، همایش بزرگ علما‌‌ و روحانیت غرب استان مازندران با حضور سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، آیت‌الله سیدرضا حسینی مازندرانی، تولیت حوزه علمیه امام‌حسین(ع) شهرری، حجت‌الاسلام اکبری، رئیس کل دادگستری استان، حجت‌الاسلام فلاح، مدیر حوزه‌های علمیه استان مازندران، حجت‌الاسلام مشایخ، امام جمعه نوشهر و زرودی، فرماندار شهرستان نوشهر، 22 دی‌ماه در مجتمع شهید رسولی نیروی زمینی ارتش در نوشهر برگزار شد.

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در حاشیه برگزاری این همایش گفت: اقدام گستاخانه نشریه فرانسوی در اهانت به مراجع عظام تقلید محور برگزاری این همایش عظیم با حضور بیش از ۵۰۰ تن از علما و روحانیون در غرب استان و نوشهر است.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در سه ماه اخیر به اقدامات زشتی علیه ما مبادرت کردند و با خیال خود در ماه اخیر به‌وسیله امپراتوری رسانه‌ای، هجمه‌های بسیاری را وارد آوردند؛ فارغ از این که ملت ایران هم چون همه دوران انقلاب که توطئه‌های فراوان را خنثی کرده است این توطئه را هم خنثی می‌کند.

حسینی‌پور تصریح کرد: غربی‌ها که مدعی پایبندی به اصول اخلاقی و قواعد بین‌المللی هستند متأسفانه ابتدایی‌ترین اصول را زیر پا می‌گذارند و به ارزش‌های انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید اهانت می‌کنند که با هیچ منطق و اصولی، قابل قبول نیست.

استاندار مازندران با بیان اینکه این همایش برگزار شد تا این پیام مهم را ابلاغ کند که ملت ایران تحت هیچ شرایطی از ارزش‌ها و اصول خود کوتاه نمی‌آید و حفظ شان و احترام مراجع عظام برای ما از اهمیت و ارزش فراوانی برخوردار است، خاطرنشان کرد: بدون تردید هرکسی بخواهد نسبت به ارزش‌ها و مقدسات جمهوری اسلامی ایران اهانتی داشته باشد به سرنوشت افرادی همچون سلمان رشدی مرتکب می‌شود.

انتهای پیام
captcha