نشست هیئت امنای مجمع خیرین سلامت مازندران برگزار شد
کد خبر: 4112907
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷

نشست هیئت امنای مجمع خیرین سلامت مازندران برگزار شد

نشست هیئت امنای مجمع خیرین سلامت استان مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری برگزار شد.

آیت الله محمدی لائینی

به گزارش ایکنا از مازندران، نشست هیئت امنای مجمع خیرین سلامت استان مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ۱۷ دی  در ساری برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در این نشست، ضمن قدردانی از همت والای خیرین سلامت در جهت رفع آلام بیماران و رفع نیازهای حوزه سلامت، با قدردانی از خیران این حوزه، گفت: مشکلات حوزه سلامت هم از نظر خدمات‌دهندگان و هم از جانب خدمات‌گیرندگان زیاد است.

آیت‌الله لائینی تصریح کرد: در دانشگاه‌های علوم پزشکی که خدمات سلامت و درمان را ارائه می‌دهند و با کم و کسری‌ها در حوزه تجهیزات و امکانات لازم مواجه هستند، باید بخش خصوصی به کمک بیاید، چرا که بیماران چشم امیدشان به مجمع خیرین است. 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به هزینه‌های زیاد برای تأمین داروهای بیماران خاص و صعب‌العلاج، خاطرنشان کرد: بیماران خاص و صعب‌العلاج نیاز به حمایت زیادی دارند که باید برای رفع نیازهای این حوزه تدابیری اندیشیده شود.

وی اظهار کرد: نوع‌دوستی،‌ خیرخواهی و همنوع‌گرایی عبادت محسوب می‌شود،‌ خیرخواهی یعنی خواستن خیر و نیکی برای دیگران و از برترین صفات و فضایل انسانی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

آیت‌الله لائینی در پایان خواستار دریافت آمار و ارقام از هیئت امنای مجمع خیرین سلامت و همچنین شناسایی جایگاه و رتبه مازندران در این حوزه شد‌.

انتهای پیام
captcha