شهید سلیمانی با نگاه فراجناحی هویت اسلامی را زنده کرد
کد خبر: 4112786
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان:

شهید سلیمانی با نگاه فراجناحی هویت اسلامی را زنده کرد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان‌ اینکه سردار سلیمانی در راه خدا قدم برمی‌داشت، گفت: شهید سلیمانی با یک نگاه فراجناحی توانست هویت اسلامی را در میان ملت‌های مظلوم و ستمدیده جهان زنده کند و لذا رهبر انقلاب اسلامی ایشان را چهره بین‌المللی و سید شهدای جبهه مقاومت معرفی کرد.

حجت الاسلام ایمانی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و همرزمان باوفایش که امروز، 17 دی‌ماه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد، بیان کرد: بصیرت و انقلابی‌گری، دشمن‌شناسی، استکبارستیزی، تدبیر، شجاعت، اخلاص و فراجناحی‌ بودن از دیگر شاخصه‌های سردار دلها است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان‌ اینکه سردار سلیمانی در راه خدا عمل کرد و این مهم باعث عزت این شهید بزرگ اسلام شد، تصریح کرد: شهید سلیمانی با یک نگاه فراجناحی توانست هویت اسلامی را در میان ملت‌های مظلوم و ستمدیده مسلمان جهان زنده کند و لذا رهبرکبیر انقلاب اسلامی ایشان را چهره بین‌المللی و سید شهدای جبهه مقاومت معرفی کرد.

حجت‌الاسلام ایمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی وقتی فرمانده قرارگاه قدس شد با همان روحیه سپاه قدس سیستان و بلوچستان را مدیریت کرد و در آن زمان خانواده‌هایی که محروم بودند را شناسایی و شرایط را برای بهبود زندگی آنها فراهم ساخت‌.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان‌ اینکه حاج قاسم ذوب در ولایت بود و امروز ما در جامعه نیاز داریم طبق سیره این مکتب شهدا عمل کنیم، افزود: حاج قاسم پس از هر عملیات از وضعیت محروحان باخبر می‌شد و در مراسم تشییع جنازه شهدای لشکرش در شهرهای مختلف حضور پیدا می‌کرد.

وی با بیان اینکه جویاشدن احوالات خانواده شهدا و تکریم شهدا راز محبوبیت حاج قاسم در مردم بود، گفت: به‌خاطر اخلاص و خدمت به اسلام و دین و بشریت بود که شهید سلیمانی را سردار دلها کرد.

انتهای پیام
captcha