ضرورت استفاده از جهاد تبیین در مدارس
کد خبر: 4112311
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
آیت‌الله محمدی لائینی بیان کرد:

ضرورت استفاده از جهاد تبیین در مدارس

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن برشمردن تبعات ضعف علمی و اخلاقی در جامعه، گفت: باید پای جهاد تبیین با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام به کلاس‌های درس مدارس استان باز شود.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی

به گزارش ایکنا از مازندران، گردهمایی مدیران، رؤسای شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان مازندران، 14 دی ماه در ساری برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در این گردهمایی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و رحلت علامه مصباح یزدی، گفت: سیره عملی و فضایل اخلاقی هر کدام از این شخصیت‌های دینی و نظامی، الگویی کامل برای اخلاق‌مداری، انقلابی‌گری، ولایت‌مداری و ... است.

وی افزود: علامه مصباح یزدی و سردار سلیمانی هر دو الگوی بصیرت بودند، یکی بصیرت در میدان رزم و دیگری بصیرت در میدان علم را بر عهده داشتند.

آیت‌‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: در حوزه تعلیم و تربیت در شهرستان‌های استان توجه به مسئله علم ضرورت دارد، برای توسعه و پیشرفت روزافزون جمهوری اسلامی حتماً باید علم‌‌آموزی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اغتشاشات اخیر و حضور تعدادی دانش‌آموز فریب‌خورده در صف اغتشاشگران خاطرنشان کرد: امروز دشمنان روی دانش‌آموزان و مدارس حساب ویژه‌ای باز کردند. در اغتشاشات اخیر شاهد آسیب‌هایی در حوزه آموزش و پرورش بوده ایم.

وی با اشاره به عدم قانون‌مداری برخی از افراد جامعه در اماکن عمومی، اظهار کرد: باید تلاش شود شخصیت دانش‌آموزان در مدارس درست شکل گیرد تا شاهد بروز ناهنجاری‌ها در سطح جامعه نباشیم.

آیت‌الله محمدی لائینی ضمن برشمردن تبعات ضعف علمی و اخلاقی در جامعه، بیان کرد: باید پای جهاد تبیین با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام به کلاس‌های درس مدارس استان باز شود.

انتهای پیام
captcha