سرباز مطیع رهبری، حاج قاسم می‌شود
کد خبر: 4111750
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

سرباز مطیع رهبری، حاج قاسم می‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت دفاع از مواضع انقلابی و نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: سرباز مطیع رهبری، حاج قاسم می‌شود.

حجت الاسلام محمود نبویان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شامگاه روز گذشته، 12 دی‌ماه، در مراسم بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی و سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: حساب بیش از 90 درصد جوانان این مرز و بوم را باید از صف مابقی جوانان جدا دانست.

وی اضافه کرد: منبع و منشأ بروز اغتشاشات در خارج از کشور بود و از سوی دشمنان هدایت می‌شد که با توجه به شواهد و قراین بسیار نیازی به اصرار و آوردن دلیل نیست و دست آمریکا در این امر رو شده است. اغتشاشگران به بهانه اعتراض پرچم سیدالشهدا، امام رضا(ع) و حتی خیمه حضرت زهرا(س) و قرآن را آتش زدند و بدون شک این اقدامات نمی‌تواند کار شیعه، سنی و ملی‌گرایان باشد. آتش زدن قرآن به فرماندهی امریکا نشان‌دهنده آن است که آنان با نص صریح قرآن، مبانی اعتقادی و اهل‌بیتی(ع) مشکل دارند و مسائل اقتصادی بهانه‌ای بیش نیست. آمریکا هیچ‌گاه دست‌بردار نیست و هربار با فتنه‌ای جدید وارد می‌شود و ما باید در مقابل آنان هوشیار عمل کنیم.

نبویان ضرورت دفاع از مواضع انقلابی و نظام جمهوری اسلامی را متذکر شد و افزود: باید آمریکا، اسرائیل و سایر ایادی مزدور را عصبانی کرد و آن زمان است که کار درست را انجام داده‌ایم؛ چراکه عصبانیت دشمنان به دنبال کارهای درست بروز پیدا می‌کند، آنان می‌خواهند ما تحت سلطه آنان باشیم و ما هرگز نمی‌خواهیم تن به ذلت نخواهیم داد. در دوران دفاع مقدس کشورهایی همچون فرانسه، انگلیس و کشورهای دیگر امریکا را حمایت کردند، اما همگی در این حمایت ناکام ماندند. به جرئت می‌توان گفت ملت ایران شکست‌ناپذیرست.

وی ضرورت حرکت در مسیر رهبری را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه سربازی که مطیع ایشان باشد حاج قاسم می‌شود، اضافه کرد: مقام معظم رهبری نقش بسیار مهی در پیشرفت و ماندگاری انقلاب دارند و لازم است همه ما به ویژه جوانان از این خط‌مشی پیروی کنند.

نبویان با بیان این مطلب که ملت ایران در مقابل امریکایی که حق وتو دارد و ارزش دلارش سرآمد تمام واحدهای پولی است، ایستاده است و این امر جای بسی مباهات و خرسندی است، ادامه داد: جوامع استکباری با اسلام ناب محمدی نمی‌تواند کنار بیاید و از ابتدای پیروزی انقلاب با هزاران توطئه و فریب علیه اسلام و قرآن ایستاد و همیشه ناکام ماند.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حاج قاسم سلیمانی را سمبل شکست امریکا و ایدی مزدور در دنیا دانست و با تأکید براینکه این شهید یک تنه همه اجانب دنیا را شکست داد، افزود: اغتشاشگران نمی‌خواهند سردار سلیمانی سمبل پیذوزی باشد برای همین عکس او را آتش زدند؛ چراکه حاج قاسم مظهر شکست آمریکاست و شاهد بودیم امریکا چگونه در عراق، یمن، سوریه، افغانستان و ... شکست خورد و این امر نشان می‌دهد دست خدا بالای تمام دست‌هاست. سردار در تمام طول عمر خود با ظلم مبارزه کرد و در این راه به شهادت رسید.

نبویان در پایان به پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام از جمله کشتیرانی، هوایی، نظامی، علمی، هسته‌ای و ... اشاره و ادامه داد: امریکا در طول این سال‌ها از هیچ توطئه‌ای کوتاهی نکرده است و قصد داشت با هر فریبی نظام را از پای درآورد، اما با عنایت خدا، وجود امامین انقلاب و ملتی فهیم شکست خورد. در اغتشاشات اخیر چندین کشور گردهم جمع شدند تا مسموم کردن فضای مجازی نا را شکست دهند، اما بازهم ناکام مانده و خود به شکستشان اقرار کردند.

انتهای پیام
captcha