حضرت زهرا(س) قربانی و هزینه ولایت شد
کد خبر: 4109332
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضرت زهرا(س) قربانی و هزینه ولایت شد

نماینده ولی فقیه در مازندران، با بیان اینکه حضرت زهرا(س) قربانی و هزینه ولایت شد،‌ تأکید کرد: تبعیت و حمایت از ولایت باید مورد توجه همگان باشد.

ایت الله محمد باقر محمدی لائینی

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، ۳ دی در آئین برپایی عزای فاطمی سربازان وظیفه سپاه ناحیه ساری که در حسینیه عاشقان کربلا این شهرستان برگزار شد، گفت: در تاریخ معاصر، ملت ایران اسلامی، شاهد جنگ‌ها و توطئه افکنی‌هایی از استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی بوده‌اند و شهدای بی‌شماری در دفاع مقدس،‌ دفاع از حرم، دفاع از امنیت،‌ ترور و... تقدیم نظام شده است.

وی افزود: ضد انقلاب در اغتشاشات اخیر خسارت‌های اقتصادی و فرهنگی بسیاری را در این حوادث بر ملت ایران عزیز تحمیل کردند.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه نیروهای امنیتی و نظامی از جمله سربازان گمنام امام زمان(عج)، بسیجیان و سپاهیان در این حوادث زحمات و تلاش‌های زیادی را متحمل شدند، اما با درایت و رأفت با اغتشاشگران برخورد کردند، تصریح کرد: در این حوادث افرادی که جوانان را به انحراف کشیده و زمینه کشته شدن عده‌ای بی‌گناه را فراهم کردند، گرفتار آتش جهنم خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: امروز عده‌ای به دنبال در دست گرفتن حکومت هستند و در ظاهر خود را همراه مردم نشان می‌دهند، اما در باطن به دنبال دریافت ویزای آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه طرفداران باطل گرفتار خسران مى‌شوند، افزود: آیندگان دریافت خواهند کرد که پیشینیان چه ظلم‌هایی به ملت روا داشتند، تمام این جنگ‌ها نتیجه انحرافی است که در گذشته روی داد. بدین معنی که اگر بعد پیامبر(ص) حضرت علی(ع) عنان خلافت را در دست می گرفتند، امروز شاهد این ظلم‌ها نبودیم.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه اغتشاشگران تلاش دارند که جلوی نفوذ و گسترش منطقه‌ای انقلاب اسلامی را بگیرند و انقلاب را از درون زمین‌گیر کنند،‌ اظهار کرد: امروز نیاز به فداکاری فاطمی است لذا باید فدایی ولایت باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، با بیان اینکه حضرت زهرا(س) قربانی و هزینه ولایت شد،‌ تأکید کرد: تبعیت و حمایت از ولایت باید مورد توجه همگان باشد.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران در این حوادث اخیر ولایت فقیه را نشانه رفتند،‌ افزود: هرگز شعار معیشتی و نارضایتی از گرانی‌ها و... از احدی در جمع اغتشاشگران شنیده نشد؛ چرا که آن‌ها فقط به دنبال زدن ولایت هستند.

انتهای پیام
captcha