روایت حبیب اقدامی شایسته است
کد خبر: 4105536
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

روایت حبیب اقدامی شایسته است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برپایی نمایشگاه روایت حبیب با هدف معرفی سیره سردار شهید قاسم سلیمانی، اقدامی ارزشمند و شایسته تحسین است.

نماینده ولی فقیه در مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، 17 آذر در حاشیه افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس، در قالب دومین کاروان هنری «روایت حبیب» ویژه گرامیداشت سالگشت سردار شهید قاسم سلیمانی، با حضور ‌رئیس حوزه هنری مازندران و‌ فرماندار ساری، در مصلی امام خمینی (ره) ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)،‌ اظهار کرد: برپایی نمایشگاه روایت حبیب با هدف معرفی سیره سردار شهید قاسم سلیمانی، اقدامی ارزشمند و شایسته تحسین است.

وی به جذابیت تصاویر جانمایی شده از سیدالشهدای مقاومت سردار شهید قاسم سلیمانی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: زبان هنر زبان کلام نیست و زبان دل است تاثیرش از زبان سر و کلام بیشتر است.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه در این نمایشگاه نیاز به روایتگری نیست چراکه این تصاویر به درستی بیانگر سیره عملی و سبک زندگی این شهید والامقام است، افزود: مخاطبین با مشاهده این تصاویر با ابعاد مختلف دفاعی، اجتماعی، مردم دوستی، عواطف و احساسات پاک این مرد خدایی نسبت به مردم،‌ولایت، خانواده های معظم شهدا، رزمندگان و مدافعان حرم آشنا خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تشییع باشکوه سردار شهید قاسم سلیمانی که رهبری از آن به عنوان یوم الله یاد کرد به خوبی نشان داد که مردم ایران اسلامی قدرشناس و قدردان هستند، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی در کنار فرمانده نظامی میدان فرمانده دل‌ها بود و انتخاب عنوان حبیب برای سردار سلیمانی به درستی انتخاب شده چراکه ایشان حبیب به معنای محب و حبیب به معنای محبوب بوده اند.

امام جمعه ساری به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و افزود: مسیر نورانی شهدا راه ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار و نابودی کامل دشمنان است، حرکت در این مسیر شکست دشمنان انقلاب اسلامی را همراه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha