لزوم ورود اصناف برای ساماندهی حوزه پوشاک ویژه بانوان
کد خبر: 4105389
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد:

لزوم ورود اصناف برای ساماندهی حوزه پوشاک ویژه بانوان

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به کم‌کاری برخی از مدیران در حوزه عفاف و حجاب، خواستار ورود اصناف برای ساماندهی حوزه پوشاک ویژه بانوان شد.

نشست بانوان مطالبه گر حوزه عفاف و حجاب

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، ۱۶ آذر در نشست با جمعی از بانوان مطالبه‌گر حوزه عفاف و حجاب، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه، گفت: مطالبات، شهامت و شجاعت بانوان استان در حوزه عفاف و حجاب شایسته تحسین است و نیاز است مسئولان مربوطه در این حوزه پاسخ گو باشند.

وی به مشکلات برخی از دانش‌آموزان مدارس استان در بحث مسائل اعتقادی، نماز، احکام، عفاف و حجاب و ...اشاره کرد و افزود: برای تربیت نسل دینی باید به سراغ والدین و دانش‌آموزان برویم.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به کم‌کاری برخی از مدیران در حوزه عفاف و حجاب، خواستار ورود اصناف برای ساماندهی حوزه پوشاک ویژه بانوان شد و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به رعایت شئونات اسلامی از سوی کارکنان دستگاه تابعه احساس مسئولیت کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مدیران برای تصاحب پست مدیریتی دست و پا می‌زنند و هزاران واسطه می‌گیرند اما در میدان عمل کم‌کاری هایی‌مشاهده می‌شود، خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در بحث عفاف و حجاب باید در سطح جامعه ملموس و مشهود باشد.

انتهای پیام
captcha