همایش فرهنگی ۳۱۳ دانشجوی نخبه در ساری برگزار شد
کد خبر: 4105338
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

همایش فرهنگی ۳۱۳ دانشجوی نخبه در ساری برگزار شد

همایش بصیرتی ۳۱۳ دانشجوی نخبه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران در سالن همایش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری مازندران برگزار شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، همایش بصیرتی 313 دانشجوی نخبه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران، امروز، 16 آذرماه در سالن همایش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری مازندران برگزار شد.

میثم معافی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران، در این همایش گفت: 14هزار دانشجو و دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، که بالغ بر 20 میلیارد تومان برای هدایت تحصیلی نخبگان هزینه می‌شود.

وی با اشاره به 16 آذر و گرامیداشت این مناسبت تاریخی افزود: امروز عده‌ای مدعی آزادی حقوق بشر هستند که داعش زاییده ذهن بیمار آن‌هاست.

معافی ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه از حضرت زهرا(س) به عنوان برترین الگوی بانوان  دانست و تصریح کرد: در دنیا بعد از واژه اهل بیت(ع) زیباترین واژه کلمه مادر است، زنان باید قدردان این عنوان و جایگاه باشند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب تلاش دارند با عملیات روانی معانی بسیاری از مناسبت های تاریخی نظیر 16آذر را تغییر دهند، خاطرنشان کرد: عدالت خواهی و استکبار ستیزی مهمترین پیام روز دانشجو است که باید به درستی تبیین شود.

وی از دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان فرهیختگان علمی، فرهنگی و اجتماعی دانست و اذعان کرد: تمامی معادلات دشمن برای هیپنوتیزم سیاسی این قشر فرهیخته به جهت بصیرت دانشجویان ختم به شکست شد.

معافی اظهار کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) توانمندسازی نیازمندان است و این نهاد تلاش می‌کند تا با ایجاد روحیه امید و خودباوری، زمینه خودکفایی آنان را در بخش‌های مختلف فراهم آورد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران در پایان گفت: تعامل و هم‌افزایی با سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها و احصا و اولویت‌بندی مشکلات نخبگان در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی در دستور کار کمیته امداد استان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha