دوره تربیت معلم قرآن کریم در شهرستان میاندورود برگزار می‌شود
کد خبر: 4104657
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

دوره تربیت معلم قرآن کریم در شهرستان میاندورود برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود گفت: برای اولین بار دوره تربیت معلم قرآن کریم سطح 1 به همت دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کاظمیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، با اشاره به اهمیت قرآن کریم در کاهش آسیب‌های خانواده و اجتماع، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی در خانواده و اجتماع توجه به انس با قرآن کریم در خانواده و جامعه و گسترش و ترویج فعالیت‌های قرآنی است که برپایی دوره‌های آموزشی برای فعالان قرآنی می‌تواند بسیار موثر باشد.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق و اثرگذار فعالیت‌های قرآنی، افزود: با هدف گسترش فعالیت‌های آموزشی و تخصصی قرآن کریم، برای اولین بار، دوره تربیت معلم قرآن کریم سطح 1 به همت دارالقرآن تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کاظمیان تصریح کرد: این دوره با هدف ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های آموزشی قرآن کریم در این شهرستان ویژه بانوان و آقایان، با عناوین کارگاه تجوید، مهارت کلاس‌داری،  تجوید، آموزش مفاهیم قرآن کریم و آموزش روش تدریس، برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: یکی از امتیازات این دوره دریافت گواهینامه معتبر پایان دوره برای شرکت‌کنندگان است که دریافت کنندگان گواهینامه پایان دوره، امکان تاسیس خانه قرآن و مهد کودک برایشان میسر می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این دوره قرآنی می‌توانند تا پایان دی ماه سال جاری اقدام به ثبت نام کنند گفت: متقاضیان برای نام نویسی با شماره‌های 09113554180 و 09119287551 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha