جشنواره نخستين واژه «آب» در يزد برگزار شد
کد خبر: 4104547
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

جشنواره نخستين واژه «آب» در يزد برگزار شد

جشنواره فراگيری نخستين واژه «آب» با هدف آموزش و آشنايی دانش‌آموزان با مفاهيم صرفه‌جويی و اصلاح الگوی مصرف آب و به‌كارگيری آن در زندگی خانوادگی در یزد برگزار شد.

جشنواره نخستين واژه «آب» در يزدبه گزارش ایکنا از یزد، جشنواره فراگيری نخستين واژه «آب»، امروز، ۱۳ آذرماه با هدف آموزش و آشنايی دانش‌آموزان با مفاهيم صرفه‌جويی و اصلاح الگوی مصرف آب و به‌كارگيری آن در زندگی خانوادگی در مدرسه ابتدايی پسرانه امام حسين(ع) یزد برگزار شد.

ضياء زينی، مدير روابط‌عمومی شركت آبفا يزد در حاشیه این مراسم گفت: اين جشنواره هر ساله در مدارس و در شهرهای استان اجرا می‌شود و با توجه به كاهش منابع آبی و خشكسالی در جهت ترويج فرهنگ صرفه‌جويی در مصرف آب، آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان داده شده تا برای پايداری بيشتر آب تلاش كنند.

وی با بيان اينكه آب ماده حياتی در جهان است، ادامه داد: گسترش مفاهيم و اصول صحيح مصرف آب، جلب مشاركت كودكان و نوجوانان برای ترويج فرهنگ صرفه‌جويی در مصرف آب، پرورش خلاقيت و استعدادهای كودكان و آشنايی و تفكر بيشتر آنها در زمينه شيوه‌های مختلف مصرف درست آب از ديگر اهداف برگزاری اين جشنواره است.

زینی بیان کرد: در اين جشنواره علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع و شاد از جمله، آيتم‌های نمايشی با موضوع نحوه صحيح مصرف آب، همياران آب نيز در مدارس معرفی شدند و از تلاش معلمان و دانش‌آموزان برای ترويج فرهنگ صرفه‌جويی در جامعه تقدير و بر تداوم و گسترش فعاليت‌های فرهنگی و آموزشی در اين زمينه تأكيد شد.

انتهای پیام
captcha