حماسه 6 بهمن آمل در کتب درسی گنجانده شود
کد خبر: 4104523
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

حماسه 6 بهمن آمل در کتب درسی گنجانده شود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حماسه مردمی ششم بهمن سال ۶۰ آمل شناسنامه مردم اين شهرستان و هويت انقلابی مردم مازندران است که باید در کتب درسی دانش‌آموزان و دانشجویان از این حماسه یاد شود.

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، ۱۳ آذر در نشست با اعضای ستاد بزرگداشت حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ آمل، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۳۶ شهید حماسه جنگل به ویژه ۴۱ شهید حماسه ششم بهمن آمل گفت: حماسه مردمی ششم بهمن، شناسنامه مردم اين شهرستان و هويت انقلابی مردم مازندران است که باید در کتب درسی دانش‌آموزان و دانشجویان از این حماسه یاد شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه سیاسی الهی خویش از حماسه مردمی ششم بهمن سال ۶۰ آمل یاد کرد،‌ افزود: به فرموده رهبری باید حماسه‌های مردم ایران برای مبارزه با استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی برای نسل نو تبیین شود.

آیت‌الله لائینی تصریح کرد: برای ماندگاری و انتقال حماسه ماندگار ششم بهمن سال ۶۰ آمل به نسل‌های آينده، همه بازماندگان آن حماسه و متوليان فرهنگی، سياسی و اجرايی شهرستان آمل و استان وظيفه دارند و باید تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه به واسطه حماسه ششم بهمن آمل از این شهر با عنوان هزار سنگر یاد می‌شود،‌ خاطرنشان کرد: مردم آمل در این حماسه از شهر، نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

انتهای پیام
captcha