اعلام اسامی قاریان برتر جشنواره تلاوت‌های مجلسی مازندران
کد خبر: 4104195
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

اعلام اسامی قاریان برتر جشنواره تلاوت‌های مجلسی مازندران

رئیس کمیته هیئت داور هفدهمین جشنواره تلاوت مجلسی استان مازندران از اعلام نتایج این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: چهار قاری برتر از مازندران به جشنواره کشوری راه پیدا کردند.

جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان مازندرانهفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان مازندران به میزبانی شهرستان قائمشهر در مصلی نماز جمعه قائم شهر با حضور ۷ قاری برتر مازندران در مازندران به کار خود پایان داد.

روح‌الله حیدری، رئیس کمیته هئیت داور هفدهمین جشنواره تلاوت مجلسی استان مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران گفت: رقابت‌های استانی با حضور ۱۱۷ قاری در ۹ منطقه برگزار شد و ۲۴ داور ممتاز، ۱۲ برگزیده راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

وی افزود: در مرحله نیمه نهایی ۷ قاری برای مسابقه نهایی هفدهمین دوره تلاوت های مجلسی مازندران برگزیده شدند.

حیدری تصریح کرد: در حین برگزاری جشنواره برگه های رای بین حاضرین توزیع شد، تا به قاری مورد نظر خود رای دهند و همچنین شماره ای از طریق سیمای استانی اطلاع‌رسانی شد تا آرای غیر حضوری مردم نیز لحاظ شود.

رئیس کمیته هئیت داور هفدهمین جشنواره تلاوت مجلسی استان مازندران از اعلام نتایج این دوره از مسابقات خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار بر این بودکه 3 تن از هفت قاری شرکت کننده در این دوره به عنوان قاریان برتر به جشنواره کشوری اعزام شوند، اما با وجود سطح بالای این دوره از مسابقات، 4 قاری برتر به اسامی آقایان مهدی شالیکار، محمدطه شمس، سعید ترکمان دهنوی و محمد یاسین محمدی به همراه دوقاری برتر سال گذشته آقایان پارسا انگشتان و محمد طاهایی، جمعا شش قاری به جشنواره ملی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha