راه شهدا، راه فاطمی و علوی است
کد خبر: 4104009
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸

راه شهدا، راه فاطمی و علوی است

کنگره سرداران و 1000 شهید بسیج مالک اشتر تهران با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان کشوری و لشگری برگزار شد.

به گزارش ایکنا، کنگره سرداران و 1000 شهید حوزه 323 و 324 بسیج مالک اشتر با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگزان، بسیجیان، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و اجرای ابوذر روحی و همچنین گروه رهروان شهدا در مجتمع فرهنگی 5 آذر برگزار شد.

سیدرضا شیرازی‌ها، دبیر کنگره 1000 شهید بسیج مالک اشتر در این مراسم با بیان اینکه اهداف و دستاوردهای کنگره به منظور بزرگداشت شهدا و نشان دادن جلوه‌هایی از فرهنگ ایثار و شهادت باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: بزرگداشت مقام و جایگاه شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پاسداشت اسطوره‌های ایثار و سیره شهدا از جمله دستاوردهای این کنگره باشکوه است.

وی با بیان اینکه تلاش شده در این کنگره تنوع بخشی در بخش‌های بصیرتی، حماسی، فرهنگی و هنری و تجلیل از خانواده‌های پنج شهید، چهار شهید، سه شهید، دو شهید، شهدای مدافع امنیت، مدافع حرم، برگزاری آئین‌های شب شعر، نمایش‌های صحنه‌ای و برگزاری مسابقات ویژه فرهنگی و نمایش دستاوردهای انقلاب مهم‌ترین برنامه‌های کنگره دانست.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند: امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این انقلاب محصول مجاهدت فاطمه زهرا(س) است.  

انتهای پیام
captcha