آیین «شادانه بانوان زینبی» در بابلسر برگزار شد
کد خبر: 4103951
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

آیین «شادانه بانوان زینبی» در بابلسر برگزار شد

ویژه‌برنامه «شادانه بانوان زینبی» به همت اداره تبلیغات اسلامی بابلسر و با همکاری مؤسسه شوق رضوان تهران به‌مناسبت ولادت حضرت زینب(س) در این شهرستان برگزار شد.

شادانه بانوان زینبی در بابلسربه گزارش ایکنا از مازندران، ویژه‌برنامه «شادانه بانوان زینبی» به‌مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب(س) به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر و با همکاری مؤسسه شوق رضوان تهران، با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و تنی چند از مسئولان شهری، روز گذشته، 10 آذرماه در سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر برگزار شد.

در این آیین که با اجرای برنامه‌های متنوع دکلمه‌خوانی، شعرخوانی و... همراه بود، پس از ارائه گزارش عملکرد واحد بانوان جهادی شهرستان بابلسر، از پرستاران جهادی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.  

در ادامه این برنامه، علیرضا لطفی، معلم قرآن در زمینه تربیت قرآنی با معرفی مزایای آموزش‌های مهارت‌محور، به ارائه مطالبی درباره آشنایی با کارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی پرداخت و گفت: متأسفانه با وجود منابع غنی معرفتی در فرهنگ اسلامی، ما به‌طور جدی در زمینه آموزش‌های فنی و کاربردی ضعیف هستیم. ترویج کارگاه مهارت‌های زندگی می‌تواند تا حدود زیادی این عقب‌ماندگی را جبران کند.

ارائه نکات کاربردی در مورد تربیت قرآنی از جمله مطالبی بود که در ادامه از سوی این مدرس قرآنی مطرح شد و در پایان به پرسش‌های حاضران، پاسخ داده شد.

انتهای پیام
captcha