پرچم‌داران نظام سلامت منطقه ۱۳ تهران تجلیل شدند
کد خبر: 4103595
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)

پرچم‌داران نظام سلامت منطقه ۱۳ تهران تجلیل شدند

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت زادروز حضرت زینب‌ کبری(س) و روز پرستار در این منطقه خبر داد و گفت: طی مراسمی، پرستاران نمونه بیمارستان لواسانی تجلیل شدند.

محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه 13 تهران در گفت‌و‌گو با ایکنا اظهار کرد: حضرت زینب(س) را باید الگویی برای استقامت و آزادگی دانست که با پرستاری از ایتام و مجروحان کربلا درس صبر در تحمل سختی‌ها را به همگان آموختند.

وی ادامه داد :هیچ كلامی نمی‌تواند عمق تلاش‌های كادر پرتوان پرستاری را شرح دهد، چراكه هر آنچه در این مسیر اتفاق می‌افتد، حاصل عشق به خدمت و كوشش برای صحت بیمار است.

علی‌احمدی افزود: بخش‌های مختلف نظام سلامت همانند زنجیره‌ای به هم پیوسته برای ارائه خدمات هر چه بهتر و مطلوب‌تر به جامعه تلاش می‌كنند و در این میان پرستاران از مهمترین حلقه‌های این زنجیره محسوب می‌شوند.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه همواره ملت ایران قدردان زحمت پرستاران هستند، اظهار کرد: پرستاران شغل پردردسر، استرس‌زا و حساس دارند که روزهای کرونایی این دو سال گذشته نشان داد علاوه بر همه ویژگی‌های یاد شده گاهی باید از جان و خانواده و از وابستگی‌هایی که همه مردم دارند، بگذرند و ایثارگر باشند.

علی‌احمدی ادامه داد: مراسم تجلیل از پرستاران به مناسبت میلاد خجسته حضرت زینب(س) در بیمارستان شهید لواسانی و با حضور جلالیان، رئیس بیمارستان، سیامک اشعریون، بازیگر سینما و تلویزیون و پرستاران و کارکنان این بیمارستاران از سوی اداره سلامت، همراه با اجرای برنامه‌های شاد برگزار و از زحمات پرستاران  تقدیر شد.

وی دیدار با خانواده شهدای مدافع سلامت را از دیگر برنامه‌های منطقه به مناسبت روز پرستار برشمرد و گفت: در روز پرستار فرصت را غیمت شمردیم تا بار دیگر یادی کنیم از شهیدان مدافع سلامت که تا آخرین لحظات عمر با برکت خود دست از خدمت بر نداشتند.

شهردار منطقه۱۳ بیان کرد: قدردانی از پرستاران پیشکسوت منطقه و دبیران کانون اجتماع‌محور، که در حرفه پرستاری مشغول به کار هستند، بخش دیگری از برنامه‌های منطقه ۱۳ است.

انتهای پیام
captcha