اعلام فراخوان ارسال آثار به جشنواره «طاها؛ ستاره شمالی» در آمل 
کد خبر: 4103172
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

اعلام فراخوان ارسال آثار به جشنواره «طاها؛ ستاره شمالی» در آمل 

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی، هنری «طاها؛ ستاره شمالی» از فراخوان ارسال آثار رسانه به این جشنواره خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در محورهای اینفوگرافی، مصاحبه و گزارش به دبیرخانه ارسال کنند.

گلناز پیغمبرزادهگلناز پیغمبرزاده، دبیر نخستین جشنواره فرهنگی، هنری «طاها؛ ستاره شمالی» در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، از فراخوان ارسال آثار رسانه به این جشنواره خبر داد و گفت: سیدطاهره هاشمی، دختر ۱۴ ساله‌ای که فراتر از دوران زندگی نوجوانی خود یعنی سال‌های ۵۶ تا ۶۰ از بصیرت وصف‌ناپذیری نسبت به هم سالان خود برخوردار بود.

وی افزود: شهید هاشمی در آن ایام رسانه‌ای نه چندان قوی و مثبت، فقط از طریق مطالعه کتب غیر درسی و اعتقادی با قدرت به تحلیل وقایع پیرامون می‌پرداخت و آنالیز رویدادهای سیاسی آن دوران را در قالب طراحی و مقالات پرمحتوای به جا گذاشته و با طرح برنامه‌های فرهنگی، هنری، نوجوانان و جوانان دیگر را به دور شمع وجودی خود گردآورده و الگویی ارزشمند را از خود به یادگار گذاشته است.

پیغمبرزاده تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی سیره سبک زندگی شهید شاخص سال ۹۲ سیده طاهره هاشمی تنها شهیده حماسه اسلامی مقاومت مردمی هزار سنگر شهرستان آمل به نسل جدید دهه ۸۰ به بعد هست.

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «طاها؛ ستاره شمالی» خاطرنشان کرد: بر اساس فراخوان ارسال آثار بخش رسانه، خبرنگاران حوزه مطبوعات و خبرگزاری‌ها می‌توانند تولیدات محتوای متنی خود را در قالب اینفوگرافی «ارتباط درقالب تصویر»، مصاحبه و گزارش با مضامین سیره شهیده سیدطاهره هاشمی، ایثار و شهادت، مقاومت، نقش بانوان در جامعه اسلامی، حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ هزار سنگرمردم شهرستان آمل که در روزنامه‌ها، نشریات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری از تاریخ یکم بهمن ۱۴۰۰ الی یکم آذرماه ۱۴۰۱ منتشر شده باشد، تا تاریخ ۱۶ آذرماه به صورت pdf word با درج مشخصات فردی، «نام، نام خانوادگی، نام پدر، نام استان، نام شهر،کدملی و شماره تماس» خود را به نشانی seyyedeamol97@gmail.com و یا به شماره‌های ایتا ۰۹۳۶۴۱۳۱۰۹۵ و ۰۹۳۰۷۰۹۶۴۶۱ ارسال کنند.

وی با اشاره به جوایز رتبه‌های برتر در بخش رسانه اظهار کرد: برای رتبه نخست یک میلیون تومان، رتبه دوم ۸۰۰ هزار تومان و رتبه سوم ۵۰۰ هزار تومان درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha