تقدیر حماس از دختر ورزشکار لبنانی که حاضر به رویارویی با حریف صهیونیست‌ نشد
کد خبر: 4102475
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

تقدیر حماس از دختر ورزشکار لبنانی که حاضر به رویارویی با حریف صهیونیست‌ نشد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) از بیسان شیری به دلیل خودداری از مواجهه با ورزشکار صهیونیست در مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز، قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حماس از بیسان شیری، دختر ورزشکار لبنانی به دلیل خودداری از مسابقه با ورزشکار صهیونیست در مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز تقدیر کرد.

جهاد طه، سخنگوی حماس امروز شنبه، 5 آذر با انتشار بیانیه مطبوعاتی کوتاهی از بیسان شیری، دارای عنوان قهرمانی تنیس روی میز جهان در رده زیر یازده سال، به دلیل خودداری وی از مسابقه با رژیم صهیونیستی در مسابقات بین‌المللی پرتقال، تقدیر و تشکر کرد.

طه تصریح کرد: این اقدام موضعی افتخارآمیز در سطح ملی و عربی بوده و بیانگر اصالت مردم لبنان و رد قاطع هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تحت هر عنوانی در میان نسل‌های مختلف کشورهای عربی و اسلامی است.

سپتامبر گذشته نیز شاهد کناره‌گیری یک شطرنج‌باز لبنانی از دور پنجم مسابقات شطرنج قهرمانی جهان در گرجستان به دلیل خودداری از مواجهه با یک ورزشکار صهیونیست بود.

امتناع ورزشکاران عرب در مسابقات مختلف از رویارویی با ورزشکاران صهیونیست؛ به روشنی حاکی از موضع قاطع مردم کشورهای عربی در رد هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام
captcha