حماس: شمشیر قدس تا آزادی مسجدالاقصی هرگز غلاف نخواهد شد
کد خبر: 4102288
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

حماس: شمشیر قدس تا آزادی مسجدالاقصی هرگز غلاف نخواهد شد

محمد حماده، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تأکید کرد که دشمن صهیونیستی به جنایاتش علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و بیت المقدس شدت بخشیده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حماده طی نطقی در تجمع حمایت از بیت‌المقدس و مسجد مبارک الاقصی و مقاومت کرانه باختری تصریح کرد که خیزش فزاینده ملت فلسطین و پایداری فلسطینیان همیشه در صحنه تمامی تلاش‌های جنایتکارانه دشمن صهیونیستی را نافرجام گذاشت. 

وی اظهار کرد که شمشیر بیت المقدس تا آزادی کامل قدس و مسجد مبارک الاقصی از یوغ اشغالگران صهیونیست هرگز غلاف نخواهد شد. 
 
محمد حماده یادآور شد که ملت فلسطین به مقاومت خود در برابر اشغالگران صهیونیست تا زمان بیرون راندن آنان از خاک پاک فلسطین ادامه خواهد داد. 

شایان ذکر است که بر پایه آمار مرکز داده ورزی فلسطین(معطی) طی ماه اکتبر گذشته 1999 فعالیت و اقدام مقاومتی و مبارزاتی در کرانه باختری و قدس ثبت شده است؛ به نحوی که در جریان این اقدامات و فعالیت‌ها 2 نظامی و یک شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و 81 تن دیگر زخمی شدند.

فلسطینیان در نماز جمعه مسجدالاقصی سنگ تمام گذاشتند

همچنین، هزاران فلسطینی امروز نماز جمعه را در صحن‌ها و محوطه‌های مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند.  

هزاران فلسطینی ساکن کرانه باختری و اراضی اشغالی 48 و قدس از نخستین ساعات بامداد امروز جمعه راهی مسجد مبارک الاقصی شدند و نماز جمعه را در شکوهی هر چه تمامتر در جای جای قبله گاه نخست مسلمانان جهان به جا آوردند.
حماس: شمشیر قدس تا آزادی مسجدالاقصی هرگز غلاف نخواهد شد
نظامیان رژیم اشغالگر قدس در بخش‌های مختلف شهر قدس از جمله اطراف مسجد مبارک الاقصی مستقر شده و تدابیر امنیتی شدیدی در آنها به اجرا گذاشته بودند. 

این اقدام در حالی صورت می گیرد که هزاران فلسطینی امروز نماز صبح را در جای جای قبله‌گاه نخست مسلمانان به جا آوردند.

انتهای پیام
captcha