پدر شهیدان آقایی به دیار باقی شتافت
کد خبر: 4099797
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

پدر شهیدان آقایی به دیار باقی شتافت

زلفعلی آقایی؛ پدر شهیدان والامقام سیدمحمد و سیدسلیمان آقایی پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و امروز در آرامگاه ابدیش در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

پدر شهیدان آقایی به دیار باقی شتافتبه گزارش ایکنا، مرحوم حاج‌‌زلفعلی آقایی پدر گرامی شهیدان سیدمحمد و سیدسلیمان آقایی از شهدای شهرستان چهاردانگه به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این پدر والامقام شهیدان با بدرقه مردم قدرشناس چهاردانگه تشییع و در بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده شد.

شهید سیدمحمد آقایی، دوازدهم تیر سال ۱۳۴۷ در شهرستان تهران چشم به جهان گشود. او دانش‌آموز سوم راهنمایی بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. این شهید گرانقدر بیست و یکم بهمن ماه سال ۱۳۶۴ در فاو عراق بر اثر اصابت گلوله آرپی‌جی به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامد.

 شهید سیدسلیمان آقایی ششم مهر سال ۱۳۴۰ در شهرستان میانه به دنیا آمد. او تا پایان دوره کارشناسی در رشته حقوق درس خواند. پلیس قضایی بود. سال ۱۳۶۲ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. این شهید گرانقدر ششم فروردین سال ۱۳۶۷ با سمت آرپیجی زن در دربندیخان عراق بر اثر اصابت گلوله به سر و پا به شهادت رسید. مزار وی در بهشت زهرای شهرستان تهران قرار دارد.

انتهای پیام
captcha