اعلام اسامی قاریان شرکت‌کننده در جشنواره تلاوت‌های مجلسی در گلستان
کد خبر: 4099429
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

اعلام اسامی قاریان شرکت‌کننده در جشنواره تلاوت‌های مجلسی در گلستان

دبیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در گلستان اسامی قاریان شرکت‌کننده در مرحله استانی هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در گلستان را اعلام کرد.

هفدهمین جشنواره تلاوت های مجلسی در گلستانغلامرضا موسوی، دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در استان گلستان، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، اظهار کرد: در راستای برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی ۵۰ نفر آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که پس از ارزیابی داوران در نهایت ۶ قاری در این جشنواره شرکت کرده و به رقابت می‌پردازند.

دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در استان گلستان به اسامی قاریان شرکت‌کننده در مرحله استانی جشنواره تلاوت‌های مجلسی اشاره کرد و گفت: محمد پیراسته، حسینعلی خواجه، رضا دهقان، محسن رعیت، محسن علینقیان، مجتبی فرامرزی و جواد مظفری از جمله متسابقینی هستند که در هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی به رقابت می‌پردازند.

موسوی با بیان‌ اینکه در این جشنواره ۳ قاری با رأی مستقیم مردم به مرحله کشوری جشنواره تلاوت‌های مجلسی راه می‌یابند، گفت: مرحله استانی هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در استان گلستان، ۲۸ آبان همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل حسینیه عاشقان ثارالله(ع) واقع در گرگان، خیابان پاسداران، جنب بهداری سپاه و همزمان پخش زنده از شبکه استانی گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha