همایش پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه های شمال کشور در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4098592
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

همایش پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه های شمال کشور در گلستان برگزار شد

ششمین همایش پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه های شمال کشور با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان و دیگر مسئولان استانی امروز، ۱۹ آبان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، ششمین همایش پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه‌های شمال کشور با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان و دیگر مسئولان استانی امروز، ۱۹ آبان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان در این مراسم با اشاره به ضرورت نقش‌آفرینی پیشکسوتان جبهه و جنگ در تحولات اخیر و تحقق گام دوم انقلاب گفت: فرهنگ دفاع مقدس به طور کامل به نسل جدید منتقل نشده و باید برای حفظ این فرهنگ ناب و برآمده از انقلاب و اسلام تلاش کنیم.

ملک شاهکوهی یکی از راه‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس را ترویج آن در مدارس با روایت ایثارگری دلاورمردان ایران اسلامی بیان کرد و افزود: خدا باوری، اخلاص و ایثار رمز پیروزی در دفاع مقدس بود و اکنون در راستای انتقال تجربیات و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده پیشکسوتان پیشگام هستند.

سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان هم در این همایش گفت: دشمنان باید بدانند جوانان و نوجوانان ما مثل شهدا گوش به فرمان رهبری هستند و همه با تمام توان آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستیم.

کریمی اول، دبیر همایش پیشکسوتان و رزمندگان نیروی انسانی سپاه‌های شمال کشور در این مراسم‌ گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ششمین همایش پیشکسوتان سپاه‌های شمال کشور به میزبانی استان گلستان برگزار و در این مراسم از ۲۲ خانواده شهدای نیروی انسانی و ۳۱ خانواده یاران سفر کرده نیروی انسانی دوران دفاع مقدس با اهدای تندیس و لوح تقدیر قدردانی شد.

 

انتهای پیام
captcha