پدر شهیدان احمدی به فرزندان شهیدش پیوست
کد خبر: 4097141
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

پدر شهیدان احمدی به فرزندان شهیدش پیوست

پدر شهیدان احمدی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش ایکنا حاج حسن احمدی پدر بزرگوار شهیدان طاهر و محمدحنیفه احمدی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر پدر شهیدان احمدی، امروز شنبه، چهاردهم آبان، ساعت 14:30 در شهر شریفیه (شریف‌آباد) همجوار گلزار شهدای این شهر تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

در پی درگذشت این پدر شهیدان بزرگوار، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، این ضایعه‌ غم‌بار را تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگانش صبر و اجر مسئلت کرد.

شهید طاهر احمدی، دوم فروردین سال ۱۳۴۰ در روستای چاله از توابع شهرستان قزوین به دنیا آمد، پدرش حسن، کشاورز بود و مادرش ام‌لیلا نام داشت و تا اول متوسطه درس خواند. این شهید بزرگوار به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت، هفدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شکم شهید شد و مزار مطهرش در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

شهید محمدحنیفه احمدی نیز، سوم شهریور سال ۱۳۴۱ در روستای چاله به دنیا آمد، تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، بیستم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ سه روز پس از شهادت برادرش در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و مزار مطهرش در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

در بخشی از وصیت‏نامه این شهید بزرگوار آمده است: «... پدر و مادر عزیز و اهل خانواده محترم! براى من گریه نکنید چون کسى نبود که براى سرورم حسین(ع) مجلس ختمى بگیرد...»

انتهای پیام
captcha