همایش «علامه ذوالفنون» در مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 4092308
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

همایش «علامه ذوالفنون» در مازندران برگزار می‌شود

همایش ملی آیت‌الله حسن‌زاده آملی(ره) با عنوان «علامه ذوالفنون» از سوی بنیاد نخبگان مازندران برگزار می‌شود.

همایش علامه ذوالفنونبه گزارش ایکنا از مازندران، همایش ملی حضرت آیت‌الله حسن‌زاده آملی(ره) علامه ذوالفنون از سوی بنیاد نخبگان مازندران با محوریت بنیاد نخبگان استان، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و با حمایت دفتر تکریم و الگوسازی بنیاد ملی نخبگان و همکاری و مشارکت سازمان‌ها و نهادهای ملی و استانی در بهمن‌ماه سال جاری در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می‌شود.

این همایش با محورهای «علامه، قرآن و حدیث و فقه»، «علامه، فلسفه و کلام اسلامی»، «علامه، عرفان و اخلاق»، «علامه، نجوم، ریاضیات و فقه»، «علامه و ادبیات»، «علامه و زیست‌شناسی» است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند چکیده مقالات خود را در محورهای یاد شده تا دهم آبان‌ماه 1401 به دبیرخانه همایش ارسال کنند. داوری مقالات تا سی‌ام‌دی ماه انجام می‌پذیرد.

شرکت‌کنندگان جهت اطلاعات بیشتر  می‌توانند با دبیرخانه مرکزی همایش در بنیاد نخبگان استان مازندران با شماره تماس 01133375061 داخلی 4، دبیرخانه علمی همایش واقع در مدیریت حوزه علمیه بانوان مازندران با شماره 01133356846 داخلی 106 و دبیرخانه اجرایی همایش واقع در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با شماره 01133544052 تماس حاصل کنند.

جهت دریافت اطلاعات همایش اعم از پوستر و عناوین و موضوعات همایش به سایت اصلی اطلاع‌رسانی همایش https://allameh.congressapp.ir مراجعه کنند.

یادآور می شود که این همایش با رونمایی از کتاب تکریم القلم علامه ذوالفنون با عنوان «در ثنای آفتاب» همراه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha