اولین نشست هفتگی معاونان پژوهش مدارس علمیه بانوان مازندران برگزار شد
کد خبر: 4089844
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

اولین نشست هفتگی معاونان پژوهش مدارس علمیه بانوان مازندران برگزار شد

اولین نشست هفتگی معاونان پژوهش مدارس علمیه بانوان مازندران، 12 مهرماه با موضوع با موضوع نحوه و افزایش درون‌سازمانی برگزارشد.

به گزارش ایکنا از مازندران، اولین نشست هفتگی معاونان پژوهش مدارس علمیه بانوان مازندران، 12 مهرماه جهت عملیاتی شدن مباحث پژوهشی و تعامل و هم‌افزایی بهتر و بهره‌برداری از نظرات مدیران و معاونان این مدارس تحت عنوان نحوه و افزایش تعاملات درون سازمانی برگزار شد.

فاطمه صغری طالب‌زاده، مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) ساری در این نشست گفت: اولین پیش‌نیاز در تعاملات این است که باید مهارت کار گروهی را بین خود افزایش دهیم.

طالب‌زاده افزود: راه‌های ارتباطی متفاوتی برای بهبود تعاملات بین همکاران از جمله ایجاد بحث‌های علمی مناسب، برگزاری نشست‌های متعدد در زمان‌بندی و روز مشخص جهت تعامل و بیان بدون ترس نظرات و انتقادات سازنده، برگزاری اردوهای فرهنگی، مهمانی خانگی فصلی و دورهمی‌های صمیمی، دریافت و ارائه بازخورد در همان لحظه و تشویق کارکنان توسط مدیر بر اساس عملکرد آنان وجود دارد. 

وی بر افزایش تعاملات بین همکاران تاکید کرد و گفت: افزایش تعاملات درون سازمانی، راهکاری موثر برای کمک به پیشبرد اهداف و ایجاد فضایی سالم و بانشاط است؛ زیرا تعاملات مثبت بین کارکنان، موجب نشاط و بهبود روحیه کارکنان و درنتیجه رضایت مندی شغلی آنان شده و سلامت روحی و جسمی را نیز افزایش می‌دهد.

مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) ساری تصریح کرد: استفاده از فناوری های به روز برای افزایش تعاملات درون سازمانی نکته مهمی است و یک مدیر باید در جستجوی راه‌های جدید برای افزایش تعاملات درون‌سازمانی باشد.

وی با بیان اینکه طلاب باید متخلق به اخلاق نیکو باشند، خاطرنشان کرد: پایبند بودن به اخلاق نیکو و گشاده‌رویی می‌تواند در تکریم و رفتار با ارباب رجوع بسیار تأثیرگذار باشد، از این رو، نحوه برخورد و تعامل با مراجعین باید به گونه‌ای باشد که انرژی مثبت در فضای حوزه پراکنده شود و مراجعه‌کننده محیطی سرشار از آرامش را احساس کند.

انتهای پیام
captcha