فراخوان اتحادیه کشوری قرآنی درباره پیش‌نویس سند چشم‌انداز 1410
کد خبر: 4088126
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

فراخوان اتحادیه کشوری قرآنی درباره پیش‌نویس سند چشم‌انداز 1410

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فراخوانی را برای دریافت نظرات درباره سند راهبردی توسعه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت کشور در افق 1410 صادر کرده است.

فراخوان عمومیبه گزارش ایکنا، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت طی فراخوانی از تمامی مدیران مؤسسات قرآن، کارشناسان و صاحب نظران قرآنی خواست تا درباره پیش‌نویس سند چشم‌انداز و راهبردی توسعه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در افق 1410 نظرات خود را اعلام کنند.

این سند با هدف ارتقای جایگاه مؤسسات به عنوان نهاد اصلی اجرای فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور، تعامل و تأثیرگذاری مؤسسات برتر قرآنی داخل کشور با مؤسسات و نهادهای قرآنی سایر کشورها، توانمندی و استقلال اقتصادی مؤسسات، ایفای نقش اصلی در تولید، هدایت و انتشار محتوای قرآنی در فضای مجازی از سوی مؤسسات، برخورداری مؤسسات از فرایند گردش صحیح، سریع و شفاف اطلاعات و برخورداری مؤسسات از دانش سازمانی و نظام مهندسی ارزش‌ها و سرمایه‌های انسانی مؤمن، متخصص و متعهد نگارش شده است.

صاحب‌نظران می‌توانند نظرات خود را در کوتاهترین زمان ممکن از طریق پیام‌رسان ایتا به روابط عمومی اتحادیه کشوری به شماره 09369716747 ارسال کنند.  

دریافت پیش‌نویس سند چشم‌انداز و راهبردی توسعه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در افق 1410

انتهای پیام
captcha