شناخت تاکتیک‌های دشمن یک تکلیف همگانی است
کد خبر: 4087530
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴

شناخت تاکتیک‌های دشمن یک تکلیف همگانی است

فرمانده سپاه خوی گفت: صیانت از ارزش‌های انقلاب همچنین شناخت تاکتیک‌های مختلف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک تکلیف است، که بر دوش همه قرار دارد.

شناخت تاکتیک‌های دشمن یک تکلیف همگانی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی و حجت‌الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل خانواده شهید حسن جهانگیرزاده با اهدای لوح از صبر و استقامت مادر شهید تجلیل کردند.

سردار علایی در این دیدار، خاطرنشان کرد: شهدا با ایثار و تقدیم جان خود برگ زرینی در تاریخ کشور ما رقم زدند، پس لازم است، که یاد و خاطره آنان همیشه زنده بماند و رسانه‌ها در‌این‌راستا همواره تلاش کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: راه و مرام شهدا را بتوان تداوم بخشید، چراکه شهدا جان‌شان را برای امنیت و اقتدار کشور در طبق اخلاص گذاشتند و اجازه ندادند، وجبی از خاک این کشور به دست نامحرمان بیفتد.

حجت‌الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی در این دیدار، اظهار داشت: امروزه بر ماست، تا از مواهب بزرگ دفاع مقدس به عنوان یک راهبرد اصلی استفاده کنیم، همچنین به مسئولیت‌های مختلف‌مان با الگوگیری از رزمندگان و فرماندهان زمان جنگ، عمل کنیم و در شناختن دشمن دچار تردید نشویم.


انتهای پیام
captcha