فضاسازی مناسب‌های مذهبی در دستور کار ادارات قرار گیرد
کد خبر: 4085353
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

فضاسازی مناسب‌های مذهبی در دستور کار ادارات قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه درمازندران در نشست ستاد شئون فرهنگی ویژه مناسبت‌های مذهبی گفت: فضاسازی در مناسب‌های مذهبی باید در دستور کار ادارات و نهادها قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، امروز، 22 شهریورماه در نشست ستاد شئون فرهنگی ویژه مناسبت‌های مذهبی، با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو در ایام پایانی ماه صفر گفت: بزرگداشت اربعین حسینی، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، شهادت امام رضا(ع) و رحلت رسول خدا حضرت محمد مصطفی(ص) یک فریضه است و نشان از مودت ما به ائمه معصومین(ع) دارد.

وی با تأکید بر لزوم تکریم ائمه معصومین(ع) در مناسبت‌های شادی و حزن و اندوه خاندان نبوت افزود: تعظیم شعائر اسلامی بهترین شیوه تکریم خاندان نبوت است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران ادامه داد: برنامه‌ریزی برای بزرگداشت ایام حزن و اندوه و شادی اهل بیت(ع) عبادت و دینداری است.

لائینی تصریح کرد: تلاش‌های مردم شریف ایران اسلامی برای تعظیم شعائر اسلامی مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد و زمینه‌ساز عزت، اقتدار و حفظ امنیت این مرز و بوم شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با بیان اینکه پیشرفت‌های نظامی و موشکی ایران در خورتحسین است خاطرنشان کرد: در کنار همه این پیشرفت‌های بدست آمده، عمل به شعائر الهی برای همه مسلمانان واجب است چرا که اسلام با حفظ شعائر زنده است.

وی در پایان با بیان اینکه فضاسازی در مناسب‌های مذهبی باید در دستور کار ادارات و نهادها قرار گیرد گفت: با توجه به این که بخشی از دلدادگان حسینی فرصت حضور در آیین معنوی اربعین را پیدا نکرده‌اند، می‌طلبد در روز اربعین هم‌نوا با زائران اربعین در عراق ویژه برنامه‌هایی در  در سطح استان برای جاماندگان اربعین حسینی برگزار شود.

انتهای پیام
captcha